Pitanje „Kako je na poslu?“ za mnoge je bolna tačka. To je jedno od onih pitanja koja mogu da pokrenu lavinu frustracija i nagomilanog stresa koji pokušavamo da zadržimo u sebi. A koliko je razloga za nezadovoljstvo, toliko ima i razloga da sumnjamo u šansu da pronađemo bolji posao za sebe.
Sa našim klijentom i višegodišnjim partnerom – poslovi.infostud nastojali smo da kreiramo kampanju koja će inspirisati ljude da dodju do pravog posla za njih. Osnovni cilj bio nam je da povećamo posetu sajtu poslovi.infostud.com, i pozicioniramo se kao pravo i prvo mesto za oglase za posao – kako za zaposlene, tako i za poslodavce.
Naš strateški pristup bio je da pokažemo kako je vreme koje protraćimo žaleći se na posao sasvim dovoljno da pronadjemo novi. Pažljivo smo birali kanale komunikacije, kako bismo se pojavili na mestima na kojima se ovi razgovori prirodno dešavaju.
U potrazi za kreativnim ulazom otkrili smo da postoje ljudi kojima se prirodno poveravamo o svih životnim problemima, pa i kada je posao u pitanju. To su naši frizeri!
Odlučili smo da osnovu kampanje čine 4 priče inspirisane istinitim nezadovoljstvima ljudi u Srbiji koje su delili tokom svojih poseta frizerima. Pored niza rečenica koje smo čuli ili izgovorili mnogo puta, ceo koncept je zaokružen smelom i atraktivnom art direkcijom kako u samim pričama, tako i na društvenim mrežama. Stoga su unikatni karakteri sa njihovim opisima doživljaja sa posla postali likovi u kojima svako može da se prepozna. Naši junaci su posetili i druga mesta gde ljudi dele svoje poslovne probleme: taxi vozila, restorane i kafeterije kroz različite forme brendinga.
Želja je bila da pokažemo kako možemo da se žalimo frizeru na šefa, kolege, količinu posla i sl, ali i da to vreme možemo iskoristiti da pronađemo novi, bolji posao za sebe na poslovi.infostud.com.
Naše priče su pronašle put do svoje publike. Tokom trajanja kampanje, uspeli smo da preusmerimo 3.7 miliona kukanja na posao na pravu adresu – poslovi.infostud.com. Ovaj broj poseta predstavlja rast sesija od čak 20% u odnosu na uobičajeno.
Ono što je još značajnije – uspeli smo da privučemo 33% novih korisnika koji će potencijalno pronaći posao na koji neće morati da se žale. Pored ljudi, i kompanije su prepoznale našu kampanju. Tako je broj novih klijenata infostuda porastao za čak 25%!