Superhero

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

NURDOR, nacionalno udruženje roditelja dece obolele od raka, nema održivi sistem za prikupljanje donacija. Donacije pristižu stihijski, jednokratno, kad se ljudi sete ili kada je u toku neka akcija. Dodatno, tokom 2020. godine, NURDOR je dobio značajno manje donacija nego prethodnih godina.

Mastercard je višegodišnji partner i donator NURDORa. Međutim, to su ipak bile jednokratne finansijske donacije. Želimo da promenimo ovakav pristup i da osposobimo NURDOR za nesmetan rad tako što će imati sopstveni, održivi mehanizam za trajno prikupljanje donacija. Mastercard svakodnevno inovira sisteme plaćanja i unapređuje online transakcije. Kako da iskoristimo inovativnost, koja je naš način života i obavljanja posla, kao potencijalno rešenje problema sa kojim se suočava NURDOR?

Cilj nam je da NURDOR dobije održivi sistem za primanje donacija, kao i da kroz taj sistem aktiviramo ljude i prikupimo dodatne prihode za NURDOR.

Kako bismo omogućili Nurdoru da ima konstantan izvor donacija, kreirali smo i poklonili online platformu i modni brend pod nazivom Superhero. Na toj platformi svako od nas može lako, karticom, da donira iznos koji želi, ali isto tako i da ponese neki od jedinstvenih odevnih predmeta iz unikatne kolekcije superherojskih majica i dukserica. Kolekcija je lansirana uz pomoć TV spota u duhu i estetici „beogradskog Gotama“, sa glumcima koji su u isto vreme i modeli na sajtu superhero.rs.

Kako bismo stigli do što većeg broja ljudi, sklopili smo partnerstvo sa influenserima iz sveta mode, zabave i televizije. Bili smo prisutni u najpopularnijem domaćem podkastu, podržale su nas lokalne audio i vizuelne umetnice, sportisti i muzičari. Komunicirali smo „van kuće“, ali i u poznatim modnim magazinima, tradicionalnim medijima sa visokim rejtinzima i ričevima, online i na društvenim mrežama.

Za dve nedelje koliko smo se fokusirali na ostvarenje zadatih ciljeva, sve ciljevesmo ostvarili, a neke i premašili. U periodu kada se najviše misli na novogodišnjepoklone, od 15. do 30. decembra, uspeli smo da uđemo u srca i umove, ali i raspodelu budžeta ljudi.

Za samo 15 dana preko platforme Superhero NURDOR je dobio preko 2.400.000 dinara donacija! Dodatno, verovali smo da će se Superhero kolekcija brzo prodavati, kako zbog cilja zbog kog je nastala, tako i zbog dizajna. Međutim, nismo verovali da će se za samo jedan dan, za 24 časa prodati gotovo 30% kolekcije i da će određeni artikli tako brzo biti Out of stock. Za 15 dana, koliko je bilo između lansiranja brenda i Nove godine, prodato je čak 45% kolekcije!