Promocija srpske kreativnosti u inostranstvu - Zlatno priznanje: Thank You, Doctors, klijent Nedeljnik
Kategorija integrisane promotivne kampanje:
Hrana - Srebrno priznanje: Plazma Equity Special edition, klijent Bambi
Pića - Bronzano priznanje: Coca-Cola Mystical tour, klijent The Coca Cola Company
Maloprodaja, trgovina i usluge - Bronzano priznanje: Maxi Fresh Equity, klijent Delhaize Srbija doo
Kultura i edukacija - Zlatno priznanje: Beogradska filharmonija – Muzika svuda, klijent Beogradska filharmonija
Creative efficiency - Srebrno priznanje: Plazma Equity Rituali, klijent Bambi
Direktni marketing:
Bronzano priznanje - Coca-Cola Fill in the Gap, klijent The Coca Cola Company
Bronzano priznanje - Šta nas žulja?, klijent Društvo ponosa
Print:
Srebrno priznanje - Plazma Equity Special edition, klijent Bambi
Zlatno priznanje - Doktori superheroji, klijent Nedeljnik
OOH:
Srebrno priznanje: Coca-Cola Mystical tour, klijent The Coca Cola Company
Zlatno priznanje: Plazma Equity Rituali, klijent Bambi
Priznanja za PR, Brand PR - Zlatno priznanje: Šta nas žulja? klijent Društvo ponosa
Kreativna upotreba medija - Srebrno priznanje: Šta nas žulja?, klijent Društvo ponosa
Kreiranje nove robne marke ili brenda: Ambalaža proizvoda i industrijski dizajn - Zlatno priznanje:
Plazma Equity Special edition, klijent Bambi
Društveno odgovorne kampanje:
Srebrno priznanje: Beogradska filharmonija – Muzika svuda, klijent Beogradska filharmonija
Bronzano priznanje; Šta nas žulja?, klijent Društvo ponosa
Zlatno priznanje: LiceUlice prsluk, klijent LiceUlice
Covid Creativity Community: Zlatno priznanje - Thank you, Doctors, klijent Nedeljnik
Najbolja art direkcija: Thank You, Doctors
Dragan Sakan – New Idea: Thank you, Doctors
Agencija godineAgencija godine
Dragan Sakan New Idea - "Ne odričem se", Da se zna
Zlato, Društveno-odgovorna kampanja – Neprofitni sektor - "Ne odričem se", Da se zna
Zlato, Kreativna upotreba medija - "Ne odričem se", Da se zna
Zlato, Print - "Ne odričem se", Da se zna
Zlato, Direktni marketing - "Ne odričem se", Da se zna
Srebro, Promotivna integrisana kampanja – Finansijski sektor i usluge - Zajedno za kuću koju zaslužuje svaki superheroj, Mastercard
Srebro, Promotivna integrisana kampanja – Kultura i edukacija - #StayClean, Exit fondacija
Srebro, Online marketing kampanja - #StayClean, Exit fondacija
Srebro, Priznanje za sajt - #StayClean, Exit fondacija
Bronza, OOH kampanja - #StayClean, Exit fondacija
Zlato, Promotivna integrisana kampanja – Piće - "Beba bira gde", The Coca-Cola Company, Rosa
Srebro, Brand PR - "Beba bira gde", The Coca-Cola Company, Rosa
Bronza, Kreativna upotreba medija - "Beba bira gde", The Coca-Cola Company, Rosa
Srebro, Prisustvo na društvenim mrežama - "Srce na hejt", The Coca-Cola Company
Zlato, Internet element i aplikacija - "fARytale journey", The Coca-Cola Company, neXt Buci Buci
Zlato, Mobile - "fARytale journey", The Coca-Cola Company, neXt Buci Buci
Srebro, Print - Hvala šargarepi, Delhaize Srbija
Najbolja produkcija - "BOX – najbolje od najboljeg", mts, Telekom Srbija
Agencija godine
Print integrisana kampanja - Da se zna, Ne odričem se
Cross media integrisana kampanja - Da se zna, "Ne odričem se"
Digitalna integrisana kampanja - #StayClean, Exit Fondacija
Digital - Mobile - “fARytale Journey”, neXt
The Best of Genius Loci - Ne odricem se, Da se zna
Silver Drum, Creative use of Media (Entertainment) - Ne odricem se, Da se zna
Silver Drum, Public & Community Relations (Engagement) - Ne odricem se, Da se zna
Silver Drum, Non-profit social good (Social good) - Ne odricem se, Da se zna
Golden Drum Adriatic - Ne odricem se, Da se zna
Agencija godine
Top 25 Regional Projects - Beba bira gde, Rosa
Top 25 Regional Projects - #StayClean, Exit
Top 25 Regional Projects - Ne odričem se, Da se zna
Nagrada za najbolju inovaciju - Schweppes Character Manual, The Coca-Cola Company
Prizanje u kategoriji Komunikacija u neprofitnom sektoru - Centar za ženska prava, #Nezeljena
Zlatni V(RAB)AC - “Vitaklinci”, MAXI
Finalista u kategoriji SoMoRitanac - Beba bira gde, Rosa
Digitalni MIX - StayClean, Exit
Finalista u kategoriji Somo Web - StayClean, Exit
Finalista u kategoriji Somo App - fARytale Journey, neXt
Finalista u kategoriji Somo Tech - fARytale Journey, neXt
Silver, Coporate and internal PR – The Nutcracker
Gold, Integrated campaign – TelCo services and products category – “mts – čuva tvoj svet nove postpaid tarife”, mts
Bronze, Direct marketing campaign – “Započni nešto neprocenjivo”, Mastercard
Bronze, Integrated campaign – Retail – “Znate od koga kupujete”, Ahold Delhaize
Silver , Brand PR – „Maxi Retro”, Ahold Delhaize
Silver, Integrated campaign – Retail category – “Maxi pijaca – voće i povrće”, Ahold Delhaize
Gold, Integrated campaign – Drinks category – The Red Thread, The Coca-Cola Company
Gold, Serbian Advertising Promotion Aborad category – #Neželjena, NVO Centar za ženska prava
Gold, Socialy Responsible Campaing category – #Neželjena, NVO Centar za ženska prava
Dragan Sakan New Idea – #Nezeljena, NVO Centar za zenska prava
Art and Craft music and sound – #Nezeljena, NVO Centar za zenska prava
Najbolja Inovativna integrisana kampanja – The Red Thread, The Coca-Cola Company
Najbolja Cross media integrisana kampanja – The Red Thread, The Coca-Cola Company
Najbolja TV kampanja – Svet koji još niste upoznali, mts
Golden Drum Adriatic za najbolji projekat u regionu – #Neželjena, NVO Centar za ženska prava
Golden Drum, Reach kategorija – #Neželjena, NVO Centar za ženska prava
Silver Drum, Craft kategorija – #Neželjena, NVO Centar za ženska prava
Srebrni lav – „The Red Thread“ za The Coca-
Najbolji projekat na BalCannes reviji – „The Red Thread“ za The Coca-
Gold, Innovative Use of the Communication Channel – #Neželjena, NVO Centar za zenska prava
Best Video Advertisng Campaign – „Nađi novi posao“ za Poslovi Infostud
Best Branded Content – „Pirulolci“ za Froneri Adriatic
Best Cross Media Integration – „Coke Loves Local“ za The Coca-Cola Company
Bronza – “Srbija je neXt inspiracija” za neXt i The Coca-Cola Company
Bronza – “Novo Plazma iskustvo” za Koncern Bambi i Plazmu Slanu
Finalista – “Ako nemate baku na selu, imate Maxi pijacu” za Maxi i Ahold Delhaize
Bronza u kategoriji Događaji – #Neželjena, NVO Centar za ženska prava
GLASS The Award for Change – #Neželjena, NVO Centar za ženska prava
Bronza u kategoriji Entertainment, Use of Original Composition for a Brand or Campaign – #Neželjena, NVO Centar za ženska prava
GRAND PRIX FOR GOOD – #Neželjena, NVO Centar za ženska prava
Zlato u kategoriji OOH – Prvi ručno tkani i pleteni Coca-Cola bilbordi i kampanja NEZABORAVNI UKUSI SRBIJE za klijenta The Coca-Cola Company
Zlato u kategoriji usluge, Integrisana kampanja – NAĐI NOVI POSAO – INFOSTUD
Srebro u kategoriji event – Projekat MTS EXIT – Fight for love! za klijenta MTS
Bronza u kategoriji TV spot – MTS – SVET KOJI JOŠ NISTE UPOZNALI, za klijenta MTS
Bronza u kategoriji odnos prema kupcima – ONO ŠTO JE VAŽNO i klijenta Rosu
Bronza u kategoriji kreativna upotreba medija – NEZABORAVNI UKUSI SRBIJE i klijenta The Coca-Cola Company
Bronza u kategoriji PR – McCann Talks
Bronza u kategoriji online marketing – PIRULOLCI i klijenta Froneri Adriatic
Bronza u kategoriji prisustvo na društvenim mrežama – NEZABORAVNI UKUSI SRBIJE i klijenta The Coca-Cola Company
Bronza za integrisanu kampanju u kategoriji hrana – PLAZMA SLANA, Koncern Bambi
Bronza u kategoriji društveno odgovorni projekti u neprofitnom sektoru – BELHOSPICE – PRAVO NA DOSTOJANSTVO
Agencija godine
U kategoriji Integrisane kampanje, Content integrisana kampanja – “PiruLOLci” za Froneri Adriatic d.o.o
U kategoriji Integrisane kampanje, Inovativna integrisana kampanja – “democrARtisation” za Muzej savremene umetnosti
U kategoriji Pojedinačni radovi, Viralni video – “Sa slavom nema šale” za Carlsberg Srbija
Golden Drum, Mobile – „DemocrARTisation“, Muzej savremene umetnosti
Best Piece, Silver Drum – „DemocrARTisation“, Muzej savremene umetnosti
Bedt Piece, Bronze Drum – „DemocrARTisation“, Muzej savremene umetnosti
Silver Drum, Media – „DemocrARTisation“, Muzej savremene umetnosti
Silver Drum, Branded Content and Entertainment – „DemocrARTisation“, Muzej savremene umetnosti
Upotreba digitalnih medija i novih tehnologija u komunikaciji – msu ARt, Muzej savremene umetnosti
Bronza u kategoriji Bezalkoholna pića i napici – Separating… 2016 (Schweppes), The Coca Cola Company
Bronza u kategoriji Finansije i platne kartice – Sve se može kad se hoće, Raiffeisen banka
Bronza u kategoriji Prehrambena industrija, grickalice i dezerti – Čik prestani da se zabavljaš (Plazma Mini-Mini), Koncern Bambi
Bronza u kategoriji Dobra dela – brendovi – Zajedno za škole roditeljstva (Rosa), The Coca Cola Company
Zlato u kategoriji Promotivna integrisana kampanja; alkoholna pića – LAV kokice
Srebro u kategoriji Direktni marketing – LAV kokice
Zlato u kategoriji TV spot – mts, Savršeno skockani Box paketi
Zlato u kategoriji PR kampanje; Korporativni PR – Studija “Istina o mladima”, McCann Truth Central Beograd
Zlato u kategoriji PR kampanje; Brend PR – msu ARt, Muzej savremene umetnosti
Zlato u kategoriji Priznanje za internet element i aplikaciju – msu ARt, Muzej savremene umetnosti
Zlato u kategoriji Kreativna upotreba medija – Jazz Crawl BG JAZZ servisa
Nagrada u kategoriji Priznanje za najbolju muziku – Jazz Crawl BG JAZZ servisa
Nagrada u kategoriji Priznanje za najbolju produkciju – mts, Savršeno skockani Box paketi
Nagrada Dragan Sakan New Idea za 2016. godinu – msu ARt, Muzej savremene umetnosti
Agencija godine
Nagrada, mobile kategorija, najbolja kampanja – Muzej Savremene Umetnosti
Nagrada, najbolja profitna integrisana kampanja – Carlsberg, Lav Kokice
Grand Prix, Direct – Carlsberg, Lav Kokice
Grand Prix, Integrated – Carlsberg, Lav Kokice
Best Piece, Bronze Drum Adriatic – Carlsberg, Lav Kokice
Best Practice, Silver Drum Adriatic – -Carlsberg, Lav Kokice
Silver Drum, Mobile – Muzej Savremene Umetnosti
Silver Drum, Branded Content – Muzej Savremene Umetnosti
Top 25 radova – Carlsberg, Lav Kokice
Nagrada novinara za kampanju godine – Carlsberg, Lav Kokice
Priznanje u kategoriji Best Branded Content – Kako preživeti grozan posao, Infostud
Najreklama 2016. po oceni publike – mts, BOX
Agencija Godine
Grand Prix – JDP, Taxi Drama
Nagrada, PRINT u integrisanoj kampanji – Muzej nauke i tehnike, Samo za radoznale
Nagrada, VIRALNI VIDEO u integrisanoj kampanji – JDP, Taxi Drama
Top 25 radova – mts, 4G mreža
Top 25 radova – Raiffeisen Bank, Buca I Ljupče
Top 25 radova – Infostud, Kako preživeti grozan posao
Upotreba digitalnih medija I novih tehnologija u komunikaciji – JDP, Taxi Drama
Zlatno priznanje, radio reklama do 20 sekundi – Muzej nauke I tehnike, 3 radio reklame
Najbolje digitalno rešenje u domenu promocije kulture – JDP, Taxi Drama
(Online Film) – MEDIA & ENTERTAINMENT, bronza – JDP, Taxi Drama
Pobednik, SomoContent – Infostud, Kako preživeti grozan posao
Najinovacija godine – mts, Live Serbia, 4G
Priznanje za promotivnu (integrisanu) kampanju – objavljenu u najmanje 3 medija, : Komunikacioni proizvodi i usluge , 2 mesto – Telekom Srbija – TEREN
Priznanje za promotivnu (integrisanu) kampanju – objavljenu u najmanje 3 medija, : Finansijski sektor i usluge , 1.mesto – Raiffeisen Banka, Život posle Može
Priznanje za promotivnu (integrisanu) kampanju – objavljenu u najmanje 3 medija, : Korporativno oglašavanje , 1. mesto – JDP, Drama u Taksiju
Priznanje za kampanju kreiranu za direktnu komunikaciju (Direktni marketing) , 1.mesto – Samo za radoznale, Muzej nauke I tehnike
Priznanje za radio spot, 2.mesto – Telekom Srbija – TEREN
Priznanje za outdor kampanju, 2.mesto – Maskot, Kravatar
Priznanje za PR kampanju, Korporativni PR, 1.mesto – JDP, Drama u Taksiju
Priznanje za „Event” projekat, Humanitarni event, 2.mesto – Kiša jos pada
Priznanje za aktivnostina ostalim vanstandardnim mestima, 2.mesto – Kiša jos pada
Priznanje za aktivnostina ostalim vanstandardnim mestima, 3.mesto – Telekom Srbija, Samsung interaktivni CL
Priznanje za kreativnu upotrebu medija, 1.mesto – FitCurves, Poster Pillar Workout
Priznanje za kreativnu upotrebu medija, 3.mesto – mts, interaktivni Samsung CL
Priznanje za ambalažu, 1.mesto – Domaine Lepovo, Tikveš
Silver Drum, Group: R. Direct campaigns – JDP, Drama u Taksiju
Golden Drum serijal, Group: A. Film (television, cinema & online) – JDP, Drama u Taksiju
Agencija Godine McCann Beograd
Top 25 radova JDP, Drama u Taksiju
Top 25 radova Raiffeisen Bank, Može, nastavak
Top 25 radova MK Resort, Pluća Grada
Bronzani V(RAB)AC – Telekom Srbija, Bezbednost saobraćaja
Najbolja kampanja u Raiffeisen network-u – Raiffeisen Bank, Može
Media & Entertainment – JDP, Drama u Taksiju
Viralni Blockbuster – JDP, Drama u Taksiju
Najviral 2014 godine – JDP, Drama u Taksiju
Priznanje za promotivnu (integrisanu) kampanju: Komunikacioni proizvodi i usluge – 1.mesto – mts, Meganet
Priznanje za promotivnu (integrisanu) kampanju: Transport, Turizam – 1.mesto – MK Resort, Pluća Grada
Priznanje za promotivnu (integrisanu) kampanju:Finansijski sektor i usluge – 1.mesto – Raiffeisen Bank, Keš krediti
Priznanje za promotivnu (integrisanu) kampanju: Korporativno oglašavanje – 3.mesto – UK Parobrod, Slobodnim stilom
Priznanje za promotivnu (integrisanu) kampanju:Socialne kampanje i humanitarne – 2.mesto – Udruženje slepih i slabovidih Srbije Beli štap
Priznanje za kampanju kreiranu za direktnu komunikaciju – 3.mesto – Udruženje slepih i slabovidih Srbije Beli štap
Priznanje za TV spot – 1.mesto – Telekom Srbija, Bezbednost u saobraćaju
Priznanje za TV spot – 3.mesto – Carlsberg Srbija, Lav Slava 2013.
Priznanje za print kampanju – 2.mesto – mts Meganet
Priznanje za PR kampanju – 3.mesto – Raiffeisen Bank, Keš krediti
Priznanje ze Digital comm elements – 2.mesto – Telekom Srbija, Bezbednost u saobraćaju
Priznanje za „Event” projekat – 1.mesto – Udruženje slepih i slabovidih Srbije Beli štap
Priznanje za kreativnu upotrebu medija – 3.mesto – MK Resort, Pluća Grada
Priznanje za osmišljavanje (kreiranje) nove robne marke – 1.mesto – UK Parobrod, Slobodnim stilom
Priznanje za društveno odgovorne kampanje – 1.mesto – Telekom Srbija, Bezbednost u saobraćaju
Top 25 radova – Raiffeisen Bank, Može
Top 25 radova – Lav pivo, Lav Derbi
Nagrada za Best Ambient – Bronza, august 2013 – Lungs od the city
Priznanje za integrisanu kampanju Pice: – 3. mesto – Lav – Živi kao lav
Priznanje za integrisanu kampanju: Zdravlje, lepota I moda:– 1.mesto – Cigaret katica
Priznanje za integrisanu kampanjuZdravlje, lepota I moda: – 2.mesto – Fashion park
Priznanje za integrisanu kampanju: Odmor, zabava, kultura, edukacija: – 2.mesto – FAF
Priznanje za integrisanu kampanju: Komunikacioni proizvodi I usluge: – 1.mesto – mts, Novak Đoković
Priznanje za integrisanu kampanju: Finansijski sektor: – 1.mesto – Raiffeisen Bank – Izvini
Priznanje za integrisanu kampanju: Korporativno oglasavanje: – 1.mesto – mts, Unapređena mreža
Priznanje za integrisanu kampanju: Korporativno oglasavanje: – 2.mesto – McCann selfpromo
Priznanje za TV spot: – 2.mesto – mts, Ženski telefoni
Priznanje za Kreativnu upotrebu medija: – 2.mesto – Coca-Cola, Novogodišnji city light
Priznanje za ambalazu: – 3.mesto. – Sunoko šećer
Top 25 radova – Centar za prevenciju suicida “Niste sami”
Top 25 radova – MTV ADRIA, Podvala
Top 25 radova – Delta Generali osiguranje, Ozloglašena plava koverta
Punom parom napred – Najuspešnija agencija za tržišne komunikacije – McCann Beograd
Zlatno priznanje za print kampanju – neprofitnu – Počistite za svojim psom
Zlatno priznanje za kontinuirano I preimereno korišćenje tržišnih komunikacija – mts
Srebrno priznanje za indistrijski dizajn I ambalazu – neXt premium
Srebrno priznanje za outdoor kampanju – neprofitna – Počistite za svojim psom
Srebrno priznanje za kreativnu upotrebu medija – MTV ADRIA, Podvala
Srebrno priznanje za print kampanju – Carsberg Srbija, Lav twist
Bronzano priznanje za event – MTV ADRIA, Podvala
Bronse Lion – Centar za prevenciju suicida “Niste sami”
Golden Award za print meseca – Clean up after your dog
Najuspešnija agencija za tržišne komunikacije
Gold Award za unapređenje i razvoj propagandne struke – Centar za prevenciju suicida “Niste sami”
Zlatna nagrada za print kampanju – Schweppes, Schweppes perfect serve
Zlatna nagrada za kreativnu upotrebu media – Delta Generali
Zlatna nagrada za odnos prema kupcima – ROSA
Bronzana nagrada za kontinuirano i primereno korišćenje tržišnih komunikacija – Carlsberg Srbija Lav pivo
Bronzana nagrada za promotivnu kampanju – Koncern “Bambi Banat”, Juhu druzina
Bronzana nagrada za radio spot – Mobilna telefonija Srbije , mobilni = fixni
Bronzana nagrada za društveno odgovornu kampanju – Centar za prevenciju suicida “Niste sami”
Bronzana nagrada za outdoor kampanju – Centar za prevenciju suicida “Niste sami”
Srebrna nagrada za radio spot – Kontext – škola jezika, Kontext napredni kursevi
Srebrna nagrada za promociju srpske propagadne prakse u inostranstvu – Schweppes
Srebrna nagrada za kontinuirano i primereno korišćenje tržišnih komunikacija – Mobilna telefonija Srbije
Bronse Award za print oglas meseca – MTV ADRIA “Teen Mom”
Grand Prix – Raiffeisen Bank Stambeni krediti – TVC
Srebrna nagrada za kontinuirano i primereno korišćenje tržišnih komunikacija – Fabrika akumulatora Sombor
Zlatna nagrada za TV spot – Mobilna telefonija Srbije , Alter Ego
Zlatna nagrada za radio spot – Mobilna telefonija Srbije , mts 50% popusta
Zlatna nagrada za outdoor (neprofitnu) kampanju – ORCA, Kampanja za prava zivotinja
Zlatna nagrada za osmišljavanje brenda – ROSA
Srebrna nagrada za osmišljavanje brenda – Koncern “Bambi Banat”
Srebrna nagrada za radio spot – Raiffeisen Bank, nagradna igra Bube
Srebrna nagrada za osmišljavanje brenda – Koncern “Bambi Banat”
Srebrna nagradad za industrijski dizajn – Koncern “Bambi Banat”
Bronzana nagrada za TV spot – Fabrika akumulatora Sombor , White Horse
Bronzana nagrada za print kampanju – Fabrika akumulatora Sombor , FAS korporativna kampanja
Grand Prix – Raiffeisen Bank Stambeni krediti – TVC