Samsung Raspustolovina

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Mlađa generacija, uprkos inovativnim funkcijama poput Circle to Search i raznim AI opcijama na Samsung uređajima, uvek traži nešto više. Da bi se privukla i zadržala njihova pažnja, neophodno je fokusirati se na platforme i formate koje oni najviše vole. Tako je nastao YouTube serijal pod nazivom Raspustolovina.

Epizode su puštane jednom nedeljno na Samsung YouTube kanalu, dok je Instagram imao ulogu da usmeri publiku ka epizodama. Ono što je propratni materijal svake prave serije –  trejler, tizer i recap, postao je dodatni sadržaj na Instagramu koji je publiku angažovao i vodio na YouTube-u. 

Serijal je emitovan tokom letnjeg raspusta, a kroz 5 epizoda prate se priče 5 likova i njihove uzbudljive avanture u potrazi za blagom. 

Gledaoci su postali deo tih avantura, rešavajući zagonetke zajedno sa likovima na kraju svake epizode, dok Samsung uređaji igraju ključnu ulogu u njihovim poduhvatima. Na taj način spojen je svet ekrana sa slobodnom igrom, a kroz interakcije na kraju svake epizode, publika je dodatno angažovana. 

Rezultat svega je kampanja koja broji milionske preglede i zauvek ostavlja zabeleženu priču o drugarstvu i o tome da je sve moguće kada smo zajedno.