Iza nas je još jedan uspešan WEEKEND MEDIA FESTIVAL.
McCann Beograd ekipa, zajedno sa prijateljima i kolegama iz ostalih agencija članica I&F McCann Grupe, osim romantičnih fotografija rovinjskih zalazaka sunca, zabeležila je i odlične rezultate.
Na reviji najboljih regionalnih kampanja BalCannes, naše agencije imale su čak 5 radova: 3 iz McCann Beograd – mts 4G “Pokrivamo Srbiju”, Infostud “Kako preživeti grozan posao” i Raiffeisen Banka “Buca i Ljupče”, kao i 2 iz McCann Sarajevo – “Ljubičanstveno” i “Bubamara”.
Osim toga, na Terazije su stigle i 2 nagrade SoMoBorac, najznačajnijeg regionalnog takmičenja za kampanje u domenu digitalnog oglašavanja – naši sajber vrapci Buca i Ljupče bili su finalisti u kategoriji Facebook, dok je “Grozan posao” za Infostud proglašen za pobednika prestižne kategorije Branded Content.
Među istaknutim predavačima , panelistima i članovima žirija ovogodišnjeg Weekend Media festival našli su se naši kreativni direktori Jana Savić Rastovac i Vladimir Ćosić, kao i koleginice Marija Vićić i Katarina Kostić.
Radujemo se sledećoj godini i povratku u Rovinj!