Kampanja „Drama u taksiju“ agencije McCann Beograd osvojila je bronzanu medalju na ovogodišnjem Cresta festivalu u kategoriji Media&Entertainment (online film).
Ova kampanja nastala je u okviru repozicioniranja i osvežavanja imidža jednog od naših najuglednijih pozorišta, Jugoslovenskog dramskog pozorišta (JDP) jedina je kampanja iz jugo istočne Evrope koja je ušla u finale i osvojila neku od nagrada na ovom uglednom festivalu.
“Čim se rodila ideja i prvi od nekoliko script-ova “Drame u taksiju” u agenciji smo verovali u njen potencijal, tj. kvalitet. Nagrade na domaćoj i internacionalnoj sceni su usledile kao potvrda tog potencijala. Ova nagrada na Cresta Festivalu nas je dodatno obradovala, i učvrstila u verovanju da dobra ideja i dobra priča uvek nađe svoj put do realizacije i do ljudi” ističe Olivera Perković, Managing Director agencije McCann Beograd.
Kampanja „Drama u taksiju“ pored velikog odjeka i pozitivnih utisaka u javnosti i nagrada na domaćim festivalima, imala je uspehe na regionalnoj i internacionalnoj festivalskoj sceni, o čemu govore nagrada SoMo Borac za viralni block buster na Weekend Media Festivalu u Rovinju, nagrade Zlatni i Srebrni bubanj na regionalnom festivalu Golden Drum u Portorožu, učešće u finalu AdCup festivala, kao i nagradu na uglednom Njujorškom festivalu advertajzinga.
Cresta festival jedna je od najprestižnijih manifestacija u oblasti advertajzinga koju organizuju njujorška kompanija Creative Standards International u saradnji sa Međunarodnim udruženjem za oglašavanje (IAA). Žiri, u kojem je više od sto kreativaca iz celoga sveta, prijavljene radove ocenjuje na osnovu samo dva kriterijuma: izvrsnost kreativne ideje i kvalitet njene realizacije.
Kampanju “Drama u taksiju” možete pogledati na linku: https://www.youtube.com/watch?v=0Hb9ng5jLrs