Kako su Pirulo sladoledi postali više od užine
Nestle Pirulo sladoledi, posebno koncipirani sa niskim procentom šećera i visokim udelom voća, na početku letnje sezone imali su malu vidljivost kod primarne ciljne grupe – dece, i sekundarne – njihovih probirljivih mama.
Kao odgovor na ovaj izazov, umesto tradicionalne komunikacije, kreirali smo jedan ceo univerzum, pod nazivom PiruLOL, i razvili likove koji predstavljaju svaki od sladoleda iz portfolija. Kroz formate poput pesme, YouTube crtanog serijala, igrice, BTL Escape room aktivacije, promocije kroz odabrane mlade infleunsere, ostvarili smo interakciju sa velikim brojem dece i efektno im predstavili benefite Pirulo sladoleda.
U prilog ovome govori i preko 122k YouTube pregleda, 10k odigranih igrica i 71k interakacija na društvenim mrežama.
Digitalni kreativni direktor: Vladimir Ćosić
Kreativci: Sandra Stojanović, Vladimir Kondžulović, Zdravko Kevrešan, Branko Rosić
Social Media menadžer: Sara Vermezović
Account: Milica Vojnović, Aleksandra Bradić
Strateški planer: Aleksandar Milojević
Produkcija: Fried