ŠTA DA POZNATI NISU PROMENILI PRVI POSAO?

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Nađi novi posao na Infostudu

Više od 80 odsto zaposlenih u Srbiji nije zadovoljno svojim poslom, а prema svetskim istraživanjima promena posla predstavlja četvrtu najstresniju promenu u životu. Kako u takvoj situaciji motivisati pojedince da se odvaže i upuste u traženje novog, odgovarajućeg posla?

Za vodeći sajt za zapošljavanje u Srbiji, Infostud, osmislili smo seriju urnebesnih videa u kojima vidimo protagoniste u hipotetičkoj situaciji: šta bi bilo da nisu promenili posao i postali ono po čemu ih prepoznajemo i volimo. Na taj način prikazani su pozitivni primeri koje pružaju ličnosti iz javne sfere, koje svoj uspeh duguju upravo tome što su se u nekom trenutku odvažile na ovu promenu. U kampanju su uključeni Neda Ukraden (pevačica, diplomirana pravnica), Marko Šelić Marčelo (pisac, bivši tattoo majstor) i Dejan Pantelić (voditelj, bivši radnik u pekari).

Pored klipova koji su mamili kikotanje (i pokoju suzu od smeha!), postovi na društvenim mrežama i bilbordi na lokacijama u relaciji sa bivšim zanimanjima naših poznatih dodatno su pokrenuli komentare i privukli pažnju javnosti i medija.

ŠTA DA POZNATI NISU PROMENILI PRVI POSAO? 1

Kreativni direktori: Vladimir Ćosić, Jana Savić Rastovac

Kreativci: Sandra Stojanović, Marko Marković, Lidija Milovanović, Branko Rosić

Account: Milena Đorić Gudurić, Aleksandra Bradić

Strateški planeri: Katarina Pribićević, Aleksandar Milojević

Produkcija: Media Plus