Nađi novi posao na Infostudu
Više od 80 odsto zaposlenih u Srbiji nije zadovoljno svojim poslom, а prema svetskim istraživanjima promena posla predstavlja četvrtu najstresniju promenu u životu. Kako u takvoj situaciji motivisati pojedince da se odvaže i upuste u traženje novog, odgovarajućeg posla?
Za vodeći sajt za zapošljavanje u Srbiji, Infostud, osmislili smo seriju urnebesnih videa u kojima vidimo protagoniste u hipotetičkoj situaciji: šta bi bilo da nisu promenili posao i postali ono po čemu ih prepoznajemo i volimo. Na taj način prikazani su pozitivni primeri koje pružaju ličnosti iz javne sfere, koje svoj uspeh duguju upravo tome što su se u nekom trenutku odvažile na ovu promenu. U kampanju su uključeni Neda Ukraden (pevačica, diplomirana pravnica), Marko Šelić Marčelo (pisac, bivši tattoo majstor) i Dejan Pantelić (voditelj, bivši radnik u pekari).
Pored klipova koji su mamili kikotanje (i pokoju suzu od smeha!), postovi na društvenim mrežama i bilbordi na lokacijama u relaciji sa bivšim zanimanjima naših poznatih dodatno su pokrenuli komentare i privukli pažnju javnosti i medija.
Kreativni direktori: Vladimir Ćosić, Jana Savić Rastovac
Kreativci: Sandra Stojanović, Marko Marković, Lidija Milovanović, Branko Rosić
Account: Milena Đorić Gudurić, Aleksandra Bradić
Strateški planeri: Katarina Pribićević, Aleksandar Milojević
Produkcija: Media Plus