PLAZMA SLANA – NOVO PLAZMA ISKUSTVO

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

U godini kada Plazma slavi svoj jubilarni rođendan, predstavljeno je potpuno novo Plazma iskustvo pod nazivom Plazma Slana. U pitanju je nova varijanta Plazme, keksa koji je dostigao kultni stutus i postao sinonim za dobru užinu. Prepoznatljivog oblika i bogata hranljivim sastojcima, Plazma Slana pozicionirana je kao čitav niz novih opcija za uživanje u omiljenom keksu – uz jogurt, slane namaze, pavlaku, krem sir ili nešto što sami izmaštate.

Kreirali smo kampanju o tome kako je nastala Plazma Slana i predstavili publici bajkovitu priču o događajima koji su se desili jednog romantičnog popodneva (a možda i nisu!). Inspirisali smo javnost da sama počne da razmišlja o tome šta se stvarno desilo, pokrenuli razgovar o brendu i čuđenje na društvenim mrežama ‘preobukavši’ ih u plavu boju novog pakovanja. I dok su se svi pitali i komentarisali, novo Plazma iskustvo, do juče potpuno nezamislivo, već je postalo deo našeg života i osvojilo srca (i ukuse) mnogih.

Za prve 2 nedelje prodato je čak million pakovanja, a za samo 2 meseca Plazma Slana je dospela na poziciju broj 1 u kategoriji krekera. Plazma Slana pozvala je javnost da otkrije svoju omiljenu kombinaciju. Sada više nije pitanje da li jedete Plazma Slanu, već sa čim!

Kreativna direktorka: Jana Savić Rastovac

Kreativci: Miloš Paunović, Divna Peškir, Lidija Milovanović, Bojana Gajić, Jelena Nikčević

Account: Aleksadra Bradić, Jovana Stojanović

Strateški planer: Marija Stošić

Reditelj: Istok Tornjanski

Produkcija: TunaFish