msu ARt aplikacija je rezultat saradnje agencije McCann Beograd sa Muzejem savremene umetnosti u Beogradu na zajedničkoj viziji da se umetnost oslobodi imidža ekskluzivnosti i učini vidljivijom širom auditorijumu. Uz pomoć savremene Augmented reality (AR) tehnologije, aplikacija pretvara reklame brendova kao što su Coca-Cola, Delhaize, mts, Plazma i Halkbank u umetnička dela.
Za doživljaj virtuelne izložbe potrebno je prethodno preuzeti besplatnu Android verziju msu ARt aplikacije na Google Play-u. Skeniranjem bilborda i oglasa, na mobilnim uređajima korisnika očitava se po jedno umetničko delo iz zbirke sa dodatnim informacijama. Korisnici potom mogu uživati u detaljima odabranih radova i istraživati ih jednostavnim pokretanjem mobilnog uređaja u okviru reklamnog prostora na preko 950 lokacija širom Srbije.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hugemedia.msuart
Upotrebom savremene tehnologije i uz ogromnu podršku međunarodnih i domaćih brendova koji su bili spremni da ustupe zakupljene reklamne prostore, napravljen je korak ka tome da neprocenjiva dela iz bogate zbirke MSUB-a i u praksi postanu dostupna svim građanima.
Tim
Kreativci: Zdravko Kevrešan, Rade Šaptović, Sandra Stojanović
Accounts: Jelica Jauković, Miloš Stanković
Social Media: Jovana Kovačević, Bojana Stajkić
Kreativni direktor: Vladimir Ćosić
PR: Radiša Kričak, Ana Antić