Kako je super kada dođeš kući, a tamo te čeka sve što voliš! Možeš da se smeješ da te ceo komšiluk čuje, možeš da pustiš suzu, da navijaš kao da si u prvom redu, možeš da se zaljubiš ili da saznaš nešto novo! I sve to odjednom, bez kompromisa! Zato je super kada lansiraš novi brend!
Zadatak je bio kreirati vizuelni identitet i ton komunikacije novog kablovskog operatora – Supernove. Savremenim, minimalističkim pristupom stvorili smo brend koji odskače u odnosu na konkurenciju i uniformisanom komunikacijom targetirano privlači pažnju, istovremeno ističući benefite brenda, ali i interesovanja široke ciljne grupe. Inspirisani samim značenjem imena brenda kreirali smo prepoznatljiv vizuelni identitet. Zvezdica na početku teksta postaje i zvezdica za fusnotu, na taj način naša komunikacija dobija novo značenje i postaje važna napomena. Pa smo tako govoreći šta vrednujemo, šta volimo i oko čega smo strastveni postigli visok stepen identifikacije sa ciljnom grupom i predstavili novu zvezdu na tržištu.