Next Joy se kao brend pozicionirao kao miljenik tinejdžera. A kada si miljenik, potrebno da svoj status i opravdaš! U tome smo uspeli, na do sada neviđen način.
Kampanja lansiranja novog ukusa breskve je tektonski pomerila čitavu jednu generaciju kroz TV reklamu koja oponaša muzički spot, a čiji akteri su tinejdžeri koji na najrazličitije načine prevazilaze svoje nesigurnosti. Ali to nije sve! Pozicioni slogan koji dvosmisleno poručuje „Samo probaj“ bio je inspiracija ni manje ni više do trenutno najpopularnijoj muzičkoj zvezdi Coby-ju, čiji su stihovi za kratko vreme postali hit među ciljnom grupom, ali i šire. Nakon velikog uspeha koji je tridesetosekundna reklama postigla, pojavio se i trominutni muzički spot u pratnji pesme u istom trajanju. Ovaj spot je za manje od nedelju dana pregledan više od milion puta.
Od pozicionog slogana, koji je danas postao sleng i neka vrsta „mima“, preko kreativne egzekucije i linearne dramaturgije u koju je nepretenciozno utkana strategija, pa sve do savremenog vizuelnog identiteta i samog Cobija, kao glasa jedne generacije – kreiranje kampanje bila jedna velika avantura, čiji kvalitet pokazuju reakcije. Next Joy je postao brend koji se ne nameće svojoj ciljnoj grupi, već je edukuje, ohrabruje, inspiriše i prosto im je kul.