„The Red Thread” najbolji projekat na BalCannes reviji

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Kampanja Nezaboravni ukusi Srbije – The Red Thread, koju smo za The Coca-Cola Company kreirali i realizovali u saradnji sa UM Beograd, proglašena je za Najbolji projekat na BalCannes reviji održanoj u sklopu Weekend Media Festivala u Rovinju. Stručni žiri sastavljen od 25 stručnjaka (oglašivača, agencija i novinara) iz celog regiona u jakoj konkurenciji proglasio je The Red Thread za najbolji od najboljih projekata.

„The Red Thread” najbolji projekat na BalCannes reviji 1

Coca-Cola, brend čiji logo je globalno poznat ovom kampanjom je pokazala da biti veliki brend znači ujedno prepoznati prave kulturne i lokalne vrednosti.

„Veoma smo ponosni ovom nagradom jer na BalCannes reviji učestvuju najbolji projekti iz regiona. Naše zadovoljstvo je utoliko veće jer je ugledni žiri prepoznao značaj i vrednost projekta koji spaja globalno poznat brend i našu tradiciju. Dozvoliću sebi da u ime svih koji su sarađivali na njegovoj realizaciji kažem da nas je ovaj projekat od početka opčinio i prirastao za srce” kaže Ana Jeličić, Senior Brand Manager Sparkling Beverages The Coca-Cola Company.

„The Red Thread” najbolji projekat na BalCannes reviji 2

„Kampanja u kojoj jedan svetski brend sa ciljnom publikom u komunikaciji koristi specifične ručne radove, inače deo kulturnog nasleđa, svedoči o dubokom razumevanju i poštovanju vrednosti lokalne zajednice, kao i o želji da svojim prisustvom ne menja njihove običaje, već da se uklopi u njih. Iako je to prirodan tok u samom životu, u oglašavanju se retko sreće i predstavlja naizgled spoj nespojivog” kaže Jelena Lešević, Account Director u agenciji McCann Beograd.

Kampanja je odličan primer kako mediji mogu da se koriste na inovativan i nekovencionalan način, a istovremeno kreativan i dobro osmišljen korišćenjem klasičnog kanala, kao što je bilbord, sa nestandardnim formatom pletenog, tkanog, vezenog i heklanog bilborda.

„Izuzetno je važno da brendovi prepoznaju značaj lokalne kulture i da na izvesni način doprinesu popularizaciji tradicije. Ova kampanja je specifična utoliko što je pokazala da je moguće na uspešan način uklopiti tradicionalno i moderno. Takođe, ova nagrada je još jednom potvrdila snagu ljudi, odnosno čvrst partnerski odnos dveju agencija UM Beograd i McCann Beograd“ kaže Dubravka Urošević, Regional Account Director UM Beograd.

„The Red Thread” najbolji projekat na BalCannes reviji 3

Organizatori BalCannes revije su HURA (Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival.