Ili kako smo se zabavljali tokom leta bez raspusta
Leto je vreme odmora, pauza, dokolice…ali, za McCann Beograd i našeg klijenta Telekom Srbija, baš i nije!
Ovog proleća i leta zajedno smo realizovali čak šest uspešnih kampanja (a tek je polovina jula).
Na svim kampanjama radio je i Uroš Urošević, account director zadužen za Telekom Srbija:
“Trendovi u telekomunikacijama nude korisniku jednostavnije korišćenje usluga, neograničene mogućnosti upotrebe mobilnih uređaja i uštedu . To su prednosti koje Telekom Srbija teži da pruža svojim korisnicima svaki dan.?U aktuelnim kampanjama prikazujemo te prednosti stavljajući našeg korisnika u prvi plan i pokazujući da Telekom Srbija svojim uslugama omogućava lagodnost života i zadovoljavanje potreba svih naših korisnika.”
Sve je počelo krajem proleća zaraznim horskim navijanjem pravih sportski Telekom fanatika u kampanji za promociju jedinstvene aplikacije “Teren”.
“Sam proizvod nam je “izdiktirao u pero” ovakva rešenja. Razmišljali smo veoma racionalno, a došli smo do prilično iracionalnog ishoda: aplikacija Teren je namenjena kompletiranju i intenziviranju doživljaja praćenja sportskih događaja. A posledica korišćenja aplikacije je trajno pojačavanje navijačke strasti i povišen stepen zaluđenosti sportom, što se manifestuje ispoljavanjem navijačkih strasti čak i u „civilnim“, vansportskim situacijama. Od tog uvida do egzekucije, put je bio veoma direktan i jasan, tako da i nismo mogli da pogrešimo”, kaže o kampanji Nemanja Stanković, copywriter.
Naravno, na red su došla letnja putovanja kada se najčešće koristi roaming – u jednostavnoj ali uzbudljivoj TV reklami promovisali smo Roaming mt:s dodatke.
Bojan Babić copywriter, “dežurni je krivac” je za mnoge Telekom kampanje:
“Kada se spremamo za put, želimo da spakujemo baš sve što nam treba. A jedna od osnovnih potreba na putovanju jeste dobar roaming čije benefite sami formiramo po svojim potrebama. Dovoljno je da spakuješ svoj roaming putovanje počinje, smenjuju se prizori raznih gradova, zemalja i obala koje posećuje akter naše kampanje koja donosi osećaj slobode, dinamike i lakoće, osećaj da je ceo svet naš.”
Za poslovne korisnike stiže pravi oblak korisnik pametnih rešenja – zabavno objašnjenih u neobičnoj animiranoj reklami u “tutorial” stilu. Svima koji su se oduvek pitali šta je to taj “Cloud”, sada je sigurno jasno.
Pre-paidovci konačno ne moraju da biraju već ih u cool reklami pozivamo da “Uzmu sve” (pogledjate spot I zamislite koliko je trebalo uvezbavati sve elemente).
“Nova mt:s prepaid ponuda donosi razgovore, internet i dopisivanje bez ograničenja. Zato i reklama za ovu ponudu ne bi smela da ima ograničenja… vremenski, prostornih, ograničenja formatom. Zato smo i snimili TV spot u kom naš mladi junak prevazilazi ograničenja lako prevazišavši granice TV formata uobičajene reklame, i donosi nam svežu i na ovim prostorima neviđenu komunikaciju” – kaže autor ideje I TV scenarija, Bojan Babić.
Naravno, za sve one koji ne mogu da žive bez Interneta (mada mi I ne poznajemo nekoga ko nije takav), tu je mobilni net . Saučesnik u kampanji “Internet svuda” je bio Nemanja Stanković:
“Kao i uvek kada je reč o konvergentnim uslugama, najveći izazov je bio pronaći optimalan odnos između raznorodnih elemenata komunikacije i napraviti kampanju koja ima dva „glavna junaka“: kućni“ internet i mobilni internet. Taj problem smo rešili time što smo pokrili čitav prostorni spektar upotrebe interneta simpatičnom metaforom – NET10 paket ti omogućava da svuda sa sobom poneseš deo kućne atmosfere. Zato su najvažniji akteri naše kampanje delovi nameštaja koji prate našeg korisnika i omogućavaju mu da na svakom mestu oseti pouzdanost i udobnost korišćenja Telekom Srbija interneta, čineći da se svuda oseća baš kao kod kuće.”
Ne zaboravimo ni zabavnu porodicu Telekomovih korisnika koje upoznajemo u kampanji “Telekom BOX”.