TELEKOM SRBIJA SUMMER

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Ili kako smo se zabavljali tokom leta bez raspusta
Leto je vreme odmora, pauza, dokolice…ali, za McCann Beograd i našeg klijenta Telekom Srbija, baš i nije!
Ovog proleća i leta zajedno smo realizovali čak šest uspešnih kampanja (a tek je polovina jula).
Na svim kampanjama radio je i Uroš Urošević, account director zadužen za Telekom Srbija:
“Trendovi u telekomunikacijama nude korisniku jednostavnije korišćenje usluga, neograničene mogućnosti upotrebe mobilnih uređaja i uštedu . To su prednosti koje Telekom Srbija teži da pruža svojim korisnicima svaki dan.?U aktuelnim kampanjama prikazujemo te prednosti stavljajući našeg korisnika u prvi plan i pokazujući da Telekom Srbija svojim uslugama omogućava lagodnost života i zadovoljavanje potreba svih naših korisnika.”
Sve je počelo krajem proleća zaraznim horskim navijanjem pravih sportski Telekom fanatika u kampanji za promociju jedinstvene aplikacije “Teren”.
“Sam proizvod nam je “izdiktirao u pero” ovakva rešenja. Razmišljali smo veoma racionalno, a došli smo do prilično iracionalnog ishoda: aplikacija Teren je namenjena kompletiranju i intenziviranju doživljaja praćenja sportskih događaja. A posledica korišćenja aplikacije je trajno pojačavanje navijačke strasti i povišen stepen zaluđenosti sportom, što se manifestuje ispoljavanjem navijačkih strasti čak i u „civilnim“, vansportskim situacijama. Od tog uvida do egzekucije, put je bio veoma direktan i jasan, tako da i nismo mogli da pogrešimo”, kaže o kampanji Nemanja Stanković, copywriter.
Naravno, na red su došla letnja putovanja kada se najčešće koristi roaming – u jednostavnoj ali uzbudljivoj TV reklami promovisali smo Roaming mt:s dodatke.
Bojan Babić copywriter, “dežurni je krivac” je za mnoge Telekom kampanje:
“Kada se spremamo za put, želimo da spakujemo baš sve što nam treba. A jedna od osnovnih potreba na putovanju jeste dobar roaming čije benefite sami formiramo po svojim potrebama. Dovoljno je da spakuješ svoj roaming putovanje počinje, smenjuju se prizori raznih gradova, zemalja i obala koje posećuje akter naše kampanje koja donosi osećaj slobode, dinamike i lakoće, osećaj da je ceo svet naš.”
Za poslovne korisnike stiže pravi oblak korisnik pametnih rešenja – zabavno objašnjenih u neobičnoj animiranoj reklami u “tutorial” stilu. Svima koji su se oduvek pitali šta je to taj “Cloud”, sada je sigurno jasno.
Pre-paidovci konačno ne moraju da biraju već ih u cool reklami pozivamo da “Uzmu sve” (pogledjate spot I zamislite koliko je trebalo uvezbavati sve elemente).
“Nova mt:s prepaid ponuda donosi razgovore, internet i dopisivanje bez ograničenja. Zato i reklama za ovu ponudu ne bi smela da ima ograničenja… vremenski, prostornih, ograničenja formatom. Zato smo i snimili TV spot u kom naš mladi junak prevazilazi ograničenja lako prevazišavši granice TV formata uobičajene reklame, i donosi nam svežu i na ovim prostorima neviđenu komunikaciju” – kaže autor ideje I TV scenarija, Bojan Babić.
Naravno, za sve one koji ne mogu da žive bez Interneta (mada mi I ne poznajemo nekoga ko nije takav), tu je mobilni net . Saučesnik u kampanji “Internet svuda” je bio Nemanja Stanković:
“Kao i uvek kada je reč o konvergentnim uslugama, najveći izazov je bio pronaći optimalan odnos između raznorodnih elemenata komunikacije i napraviti kampanju koja ima dva „glavna junaka“: kućni“ internet i mobilni internet. Taj problem smo rešili time što smo pokrili čitav prostorni spektar upotrebe interneta simpatičnom metaforom – NET10 paket ti omogućava da svuda sa sobom poneseš deo kućne atmosfere. Zato su najvažniji akteri naše kampanje delovi nameštaja koji prate našeg korisnika i omogućavaju mu da na svakom mestu oseti pouzdanost i udobnost korišćenja Telekom Srbija interneta, čineći da se svuda oseća baš kao kod kuće.”
Ne zaboravimo ni zabavnu porodicu Telekomovih korisnika koje upoznajemo u kampanji “Telekom BOX”.