Svi smo mi bar jednom zavirili u toaletni ormarić u tuđem kupatilu, priznali to javno ili ne.
Naravno, to smo uradili jer nam je baš u tom trenutku zatrebao flaster, vlažne maramice ili dezodorans. Možda je lakše da na ovaj način opravdamo našu radoznalost, ali jednostavno, zavirili smo u tuđi toaletni ormarić najviše da bi na ovaj način otkrili šta njegov vlasnik voli, kakve proizvode koristi i da li su oni skupi.
U novom broju časopisa „Lepota i zdravlje“ predstavljeno je globalno istraživanje McCann Truth Central ekspertskog centra „Širom sveta kroz 80 kozmetičkih ormarića“, zahvaljujući kome možete da saznate šta je to zajedničko u kupatilima širom sveta, od Australije do Kanade, od Južnoafričke Republike do Srbije. Pored zaposlenih u agenciji McCann u Beogradu, učestvovale su i naše kolege iz agencija u Tirani i Sarajevu.
Istraživanje je deo dve studije, o lepoti i o zdravom načinu života, jedne od najvećih agencijskih mreža u svetu McCann Worldgroup realizovano u okviru McCann Truth Central ekspertskog centra. Ovaj centar zadužen je za otkrivanje i identifikovanje navika u našem okruženju koristeći rezultate iscrpnih istraživanja koja klijentima omogućavaju da u potpunosti razumeju tržište na kome posluju. Sa 168 centrala širom sveta, među kojima je i McCann Truth Central Beograd, istraživački centar ima pristup skoro bezgraničnim izvorima kako kvalitativnih, tako i kvantitativnih podataka, čime je omogućen autentičan uvid u globalna kretanja, ali istovremeno i mogućnost shvatanja lokalnih i regionalnih karakteristika pojedinih tržišta.
ŠIROM SVETA KROZ 80 KOZMETIČKIH ORMARIĆA
TAKO JE GLASIO NAZIV GLOBALNOG ISTRAŽIVANJA JEDNE OD NAJVEĆIH AGENCIJSKIH MREŽA U SVETU MCCANN WORLDGROUP REALIZOVANOG U OKVIRU MCCANN TRUTH CENTRAL EKSPERTSKOG CENTRA, ŠTO NAM JE OMOGUĆILO DA ZAVIRIMO U ČAK 80 KUPATILA ŠIROM SVETA.
Šta im je zajedničko? Predvidljivo, svi toaletni ormarići – bez obzira na deo sveta u kome se nalaze – sadržali su bar jedan proizvod za negu zuba, sapun i kremu za negu kože. Ova tri proizvoda sastavni su deo osnovnog rituala lične higijene svakog od nas. Najveći broj ispitanika izjavio je da ne bi mogao da živi bez njih.
Zbog kojih proizvoda crvenimo, a kojima se hvalimo? Uprkos zajedničkim karakteristikama, toaletni ormarići su uglavnom lični prostori koje su kreirali pojedinci. Stoga, nekima će se verovatno činiti čudnim da neko drugi u svom ormariću ima, recimo, po nekoliko hidratantnih krema ili različitih maski za lice. Na pitanje zbog kog im je proizvoda neprijatnije, gotovo svaki ispitanik naveo je kreme protiv akni. Žene su isticale da su to higijenski ulošci i tamponi. S druge strane, znajući da će gosti, posle pogleda u ogledalo, najradije zaviriti u naš ormarić, mnogi u njih stavljaju proizvode kojima će se pohvaliti pred drugima – skupe kreme za lice, poznati parfem, brendirane kreme za telo, proizvode za negu kose… S druge strane, na policama će se često naći i proizvodi koje obično samo mi koristimo, kao što su ulja za telo iz domaće radinosti ili kreme napravljene po specijalnim formulama.