Nagrade su osvojene za kampanje osmišljene i realizovane za klijente: The Coca-Cola Company, Koncern „Bambi“ i Udruženje „Da Se Zna!“.
Agencija McCann Beograd sa svojim kampanjama ušla je u finale 6 kategorija, a dobila je priznanja u 3 kategorija, od toga jednu srebrnu i dve bronzane Effie nagrade. U realizaciji ovih kampanja McCann Beogradu agencija partner bila je UM Beograd, takođe članica I&F Grupe.
Srebrni Effie osvojen je u kategoriji Bezalkoholna, negazirana pića za kampanju „Coca-Cola otkriva misterije Srbije” realizovana za klijenta The Coca-Cola Company, dok su dve bronzane nagrade dobijene u kategorijama Grickalice & slatkiši za kampanju „Tvoj Plazma ritual“ za klijenta Koncen „Bambi“, kao i u kategoriji Medijska ideja i medijska inovacija za kampanju „Ne odričem se” kreirana i realizovana za klijenta Udruženje „Da Se Zna!“.
„Efektivnost je za McCann oduvek bila prava mera uspešnosti priča koje u ovom poslu pričamo. To je način da naša industrija kreira vrednost! Uspeh koji prepoznaje Effie, je uspeh koji pripada koliko timovima, toliko i pojedincima. On slavi partnerstvo, transparentnost, strpljenje, ekspertizu. Zato mi u McCann-u verujemo da ovaj festival prevazilazi standardno shvatanje uspešnosti, već čitavu industriju pomera u pravcu jedne nove kulture koju zajedno grade klijenti i njihove agencije” kaže Katarina Pribićević, direktorka strateškog planiranja, McCann Beograd.
Agencija UM Beograd je bila agencijski partner McCann Beograd na nagrađenim kompanijama. Ušli su u finale 7 kategorija više nego i jedna druga medijska agencija.
“Izazov svakog velikog brenda sa dominantnim udelom na tržištu je dalji rast. Plazma Rituali kampanja je još jednom potvrdila doprinos oglašavanja poslovnim rezultatima. Ponosni smo što smo zajedno sa klijentom deo Plazma tima, što našim radom, znanjem, iskustvom, alatima koje koristimo utičemo da Plazma bude neizostavni deo života svih generacija, da se neprekidno razvija i raste. Effie nagrada je priznanje i dokaz da smo na pravom putu”, kaže Nela Miljić, Regional Account Director, UM Beograd.
“Prvenstveno veliko je zadovoljstvo biti deo tima koji kreira kampanje koje su inovativne, hrabre i zasnovane na relevantnim činjenicama. A kada dođu i nagrade kao znak prepoznavanja kvaliteta od strane stručne javnosti, zadovoljstvo je još veće”, dodaje Dubravka Urošević, Regional Account Director, UM Beograd.