Posebno priznanje LOCKDOWN integrisana kampanja za projekat “Thank you, doctors”

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Marketing mreža nagradila je sinoć organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje na šestom festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2020. Za nagrade je ove godine konkurisalo čak 172 projekta.

Naša kampanja “Thank you, doctors” nagrađena je u kategoriji Posebno priznanje – LOCKDOWN integrisana kampanja. Ovo posebno Kaktus priznanje uvedeno je ove godine i u konkurenciji je obuhvatilo sve  one kampanje koje su nastale i koje su realizovane ili delimično realizovane isključivo u periodu od 10. marta do 10. maja 2020. godine, odnosno u periodu vanrednog stanja i pandemije virusa COVID-19.

Posebno priznanje LOCKDOWN integrisana kampanja za projekat “Thank you, doctors” 1

“Ponosni smo na ovu zaista posebnu nagradu za naš tim. Posvećujemo je onima koji su nas inspirisali i ganuli, svim doktorima i medicinskim radnicima kao izraz zahvalnosti za njihove napore u ovoj za sve veoma teškoj godini,” rekla je Jana Savić Rastovac, izvršna kreativna direktorka McCann Beograd.

Među nagrađenim kampanjama ove godine na Kaktus festivalu našli su se i drugi projekti na kojima je agencija McCann Beograd radila, a to su kampanja „Plazma rituali“ kompanije Bambi, kao Najbolja Profitna integrisana kampanja, i kampanja “Budimo =” za The Coca-Cola Company u kategoriji Pojedinačni radovi – PR, a koju u ovoj kategoriji prijavljuje agencija Represent Communications.

 

Više informacija o dodeljenim Kaktus nagradama nalazi se na LINKU.