Potrebno mesto gde možemo da steknemo uvid u rad čitave regije, da se upoznamo, uporedimo, a i suočimo kako sa svojim rezultatima, tako i sa rezultatima konkurencije. BalCannes je takvo mesto.
Razgovarao: Ekrem Dupanović
Prijava radova za ovogodišnji BalCannes, reviju kreativnosti u oglašavanju što se održava u sklopu Weekend Media Festivala samo što nije počela. Prošle godine Media Marketinmg je na osnovu ukupnih rezultata prijavljenih radova proglasio agenciju McCann Beograd Agencijom godine na BalCannesu, čime je McCann Beograd postao prva agencija godine u Adriatic regiji. Sad je trenutak da se podsjetimo na tu činjenicu i da najavimo ovogodišnji BalCannes. Naša sagovornica je Olivera Perković, Managing Director McCann Beograd.
BalCannes je jedina regionalna revija kreativnosti u oglašavanju. Smatrate li da je agencijama i oglašivačima potrebno regionalno takmičenje?
Mislim da nam je svakako potrebno mesto gde možemo da steknemo uvid u rad čitave regije, da se upoznamo, uporedimo, a i suočimo kako sa svojim rezultatima, tako i sa rezultatima konkurencije. Svi ipak poslujemo u sličnim okolnostima, te je to odlična prilika da se procene kvalitet i dinamika tržišta i naše industrije uopšte. Oglašivačima je takođe ovo odlična prilika da procene rad svoje agencije, ali i drugih, kao i da vide trendove, novine, ali i izvesne probleme koji prate našu industriju.
McCann Beograd je prošle godine na BalCannesu postao prva regionalna agencija godine. Kako su taj uspjeh prihvatili vaši uposlenici, klijenti i prijatelji?
Ponosni smo što smo prva agencija koja je ponela tu laskavu titulu. Znači nam što dolazi od strane stručne javnosti kao potvrda kvaliteta i vrednovanje rezultata. Nagrade su značajne pre svega sa stanovista motivacije. Našem agencijskom timu se prošle godine pridružilo nekoliko novih, mladih ljudi u kreativnom odjelu – raduje me činjenica da je to dobar podstrek i inspiracija i za njih. Iako se čini da su nagrade nešto što je pre svega relevantno za same agencije, nagrade znače i našim klijentima jer su one potvrda odnosa, poverenja, zajedničkog rada. Imamo u svom iskustvu primere uspeha jedne kampanje, koji rezultira uspostavljanju saradnje i na novim projektima i sa novim klijentima, tako da je njihov značaj višestruk.
Hoće li McCann i ove godine svojim radovima učestvovati na BalCannesu?
Svakako! Već godinama nam je važno da se u Rovinju predstavimo sa svojim najrelevantnijim radovima, kao i sa nekim specifičnim projektima koji izlaze iz svakodnevnih okvira rada agencije. Verujemo da ćemo i ove godine imati veći broj kvalitetnih radova.
Idućeg mjeseca je kanski festival. McCann će učestvovati sa svojim radovima. Očekujete li nekeozbiljnije rezultate. Lavovi su vam nekako naklonjeni.
Naš rad “Drama u taksiju” za Jugoslovensko dramsko pozorište, koji je sa velikom uspehom predstavljen i na prošlogodišnjem BalCannesu, prijavljen je u tri kategorije na Kanskom festivalu. Svesni smo kvaliteta i konkurencije na internacionalnoj sceni te smo oprezni optimisti. Možda je dobar znak da imamo šanse i na najjačoj svetskoj pozornici činjenica da smo upravo dobili Finalist Award na prestižnom New York Festivals takmičenju, kao jedini predstavnik čitavog regiona. Ponosni smo što smo i prva agencija u Srbiji koja je uopšte osvojila Lava u Kanu. Da li će nam Lavovi biti naklonjeni i ove godine ostaje da se vidi. U svakom slučaju, sjajne ideje su najveća radost u ovom poslu. Ako su proslavljene i prestižnom nagradom onda je to velika čast i inspiracija za nas.
Intervju je objavljen na portalu: http://www.media-marketing.com/intervju-dana/olivera-perkovic-ponosni-smo-sto-smo-prva-agencija-koja-je-ponela-laskavu-titulu-balcannes-agencija-godine/