U četvrtak 21.4. održan je još jedan Otvoren dan za studente u okviru McCann Parobrodiranja.
Edukovanje javnosti, pogotovo studenataiI mladih budućih kolega, cilj je kome smo posvećeni već duže vreme. Ovoga puta tema su bili nepoznati izrazi, strane reči i skraćenice kojih je u advertajzing industriji jako mnogo. Studentima je objašnjeno 30 pojmova, uz zabavne primere I ilustracije, a predavači su bile naše koleginice – Željka Mićić iz Strateškog planiranja, Jelena Mihajlović ispred Client Service sektora i Milena Kvapil kao predstavnik kreativnog dela aganecije.
Predavnaju u UK Parobrod su prisustvovali studenti više beogradskih fakulteta, od kojih su mnogi iskoristili priliku ne samo da postave pitanje i saznaju više o radu u advertajzing agenciji, već i da se na licu mesta prijave za program prakse koji se u agencijama članicama I&FMcCann Grupe već godinama uspešno realizuje.
U jesenjim mesecima očekuje nas još jedno McCann Parobrodiranje za studente, a u međuvremenu planiramo još događaja iz domena kulture. Vidimo se!