Prema The Good Report jedinstvenoj svetskoj rang listi najbolje upotrebe kreativnih komunikacija za promociju održivosti i društvene odgovornosti za podizanje svesti o glavnim socijalnim i ekološkim pitanjima, McCann Beograd je na 17. mestu među Top 25 najuspešnijih svetskih agencija. Kampanja “Hvala vam, doktori”, koja je proteklih godinu dana bila simbol zahvalnosti i podrške zdravstvenim radnicima istakla se na 12. mestu na listi TOP 40 kampanja koje promovišu dobro.
“Jako smo ponosni što je McCann Beograd od strane svetskih stručnjaka i medija prepoznat kao tim čija filozofija održive kreativnosti daje snagu i potencijal mnogim projektima i idejama. Posebno nas raduju doseg i reakcije koje je ostvarila kampanja Hvala vam, doktori jer je u njenoj srži naša posvećenost ciljevima održivog razvoja i šireg društvenog značaja,” rekla je Jelena Jazić, direktorka agencije McCann Beograd.
McCann Worldwide je prema ovoj rang listi na 4. mestu svetskih agencijskih mreža koje promovišu dobro, i to zahvaljujući, između ostalog, uspehu kampanje Hvala vam, doktori.
Jana Savić Rastovac, izvršna kreativna direktorka McCann-a Beograd, dodaje: “Od proglašenja pandemije u svom poslu pokušavamo da pronađemo dodatni smisao i snagu, a snaga naše kreativnosti upravo je u moći da i u najizazovnijim vremenima osvetli put i stavlja se u službu nečeg većeg i važnijeg od nas samih. Veoma sam ponosna na naš tim koji ne posustaje sa idejama, motivacijom i entuzijazmom.”
The Good Report je jedinstvena svetska rang lista (kreirana u saradnji sa WARC Rankings) najbolje upotrebe kreativnih komunikacija za promociju održivosti i društvene odgovornosti za podizanje svesti o glavnim socijalnim i ekološkim pitanjima.
Rang listu svih agencija i kampanja možete pronaći na linku The Good Report