Na tradicionalnoj dodeli UEPS priznanja, u konkurenciji od ukupno 220 prijavljenih radova, čak 18 priznanja osvojila je agencija McCann Beograd, koja je proglašena Agencijom godine 2019. Nagrađeni projekti realizovani su za klijente The Coca-Cola Company, NVO Da se zna, Mastercard, Exit fondaciju, Delhaize Srbija i mts, a u saradnji sa agencijama Drive i UM Beograd.
“Veoma smo ponosni na uspeh koji smo postigli na UEPS-u i tako na najbolji mogući način zaokružili za nas jednu sjajnu godinu. Pored odličnih poslovnih rezultata, osvojili smo sve relevantne nacionalne i regionalne advertajzing festivale i ostvarili zapažen uspeh na internacionalnim. Zajedno sa našim klijentima, kreirali smo kampanje koje su dale rezultate i ostavile trag u društvu. Želela bih da se zahvalim svim našim klijentima na poverenju koje nam već godinama ukazuju i na hrabrim odlukama koje doprinose zajedničkom uspehu. Posebno sam ponosna na svoj tim, na posvećenost i energiju koju ulažu u sve što radimo. Iza nas je jedna fantastična godina koja je rezultat zajedničkog rada i koja nas dodatno inspiriše da idemo dalje i budemo još bolji. Srećna Nova godina svim našim partnerima i saradnicima, mom timu i njhovim porodicama. Puno smeha, dobre energije i još boljih poslovnih rezultata,” poručila je Jelena Jazić, direktorka agencije McCann Beograd.
Kampanje “Beba bira gde”, “#StayClean”, “fARytale journey”, “Srce na hejt”, “Hvala šargarepi”, “Zajedno za kuću koju zaslužuje svaki superheroj” i “BOX – najbolje od najboljeg” osvojile su ukupno 13 priznanja, a kampanja “Ne odričem se” čak 5, među kojima je i specijalno priznanje Dragan Sakan New Idea.
Danka Trbojević, direktorka agencije Drive koja je učestvovala u realizaciji dela nagrađenih kampanja, dodaje: “Jako sam ponosna na zajednički uspeh koji smo postigli u saradnji sa agencijom McCann Beograd. Za nas je ova godina bila veoma uzbudljiva, dinamična i izuzetno uspešna. Na kampanjama je radio tim izvrsnih profesionalaca i na tom zahtevnom putu je važno da svaki član tima ima prostora za inicijativu, kreativnost i samim tim punu satisfakciju za obavljeni posao. Agencija Drive je strateški partner svojim klijentima i mislim da smo svojim radom, trudom i postignutim uspehom to i dokazali.”
Agencija McCann Beograd tokom 2019. godine proglašena je za Agenciju godine i na nacionalnom festivalu Kaktus, kao i na regionalnoj smotri kreativnosti BalCannes, a ostvarila je veliki uspeh i na regionalnom festivalu Golden Dum.
UEPS priznanja za McCann Beograd:
Beba bira gde (The Coca-Cola Company, Rosa)
- Zlato, Promotivna integrisana kampanja – Piće
- Srebro, Brand PR
- Bronza, Kreativna upotreba medija
#StayClean (Exit fondacija)
- Srebro, Promotivna integrisana kampanja – Kultura i edukacija
- Srebro, Online marketing kampanja
- Srebro, Priznanje za sajt
- Bronza, OOH kampanja
Zajedno za kuću koju zaslužuje svaki superheroj (Mastercard)
- Srebro, Promotivna integrisana kampanja – Finansijski sektor i usluge
Ne odričem se (Da se zna)
- Zlato, Društveno-odgovorna kampanja – Neprofitni sektor
- Zlato, Kreativna upotreba medija
- Zlato, Print
- Zlato, Direktni marketing
- Dragan Sakan New Idea priznanje
Srce na hejt (The Coca-Cola Company)
- Srebro, Prisustvo na društvenim mrežama
fARitale journey (The Coca-Cola Company, neXt Buci Buci)
- Zlato, Internet element i aplikacija
- Zlato, Mobile
Hvala šargarepi (Delhaize Srbija)
- Srebro, Print
BOX – najbolje od najboljeg (mts, Telekom Srbija)
- Najbolja produkcija
Agencija godine