Iza nas je jedna zahtevna, vrlo uspešna i nadasve uzbudljiva godina

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

– Iza nas je jedna zahtevna, vrlo uspešna i nadasve uzbudljiva godina.

Pored odličnih poslovnih rezultata, ponosna sam na veliki broj uspešnih kampanja koje smo realizovali sa našim klijentima, na razvoj timova unutar agencije, kao i na uspeh na kreativnim festivalima.

 

Veoma nam je važno da su se ove godine posebno istakle kampanje koje pokreću dijalog i nose važnu društvenu poruku. Tokom ove godine smo četvrti put (za poslednjih 5 godina) proglašeni agencijom godine u Srbiji na Kaktus festivalu. Takođe smo na BalCannes-u u Rovinju osvojili priznanje za najbolju agenciju u Adriatiku, dok smo na Golden Drumu ponovili uspeh iz prethodnih godina i osvojili Best Adriatic i Grand Prix u kategoriji Genius Locci za kampanju „Ne odričem se“.

Pored kampanje „Ne odričem se“, sa kojom smo osvojili najviše priznanja, istakle su se još i kampanje za Rosa vodu „Beba bira gde“ i Exit „Stay Clean“.

 

Održivost i održiva kreativnost deo su naše poslovne strategije, ali i naše filozofije da kao vodeća kreativna agencija želimo da budemo karika koja će okupljati klijente i druge partnere oko smislenog cilja, jer brendovi jesu tu da menjaju svet.

 

Kako ocenjujete ovu poslovnu godinu u industriji tržišnih komunikacija? Koja su najznačajnija poslovna iskušenja sa kojima ste se susreli u 2019?

– Situacija na tržištu se nije bitno promenila u odnosu na prethodnu godinu, ali može se primetiti da su kreativne industrije kao grana u blagom porastu. Digital naravno raste, kao i prethodnih godina, a ono što se posebno istaklo ove godine je rast domaće produkcije koju prati puno kvalitetnih serija i sadržaja.

Koji su vaši predlozi i preporuke za poboljšanje uslova u kojima posluju agencije za tržišno komuniciranje? Navedite tri najbitnija faktora poboljšanja položaja komunikacijskih agencija u ovdašnjem privrednom okruženju

– Moj odgovor na ovo pitanje se nekako ponavlja jer se nije mnogo toga dogodilo a tiče se pre svega unapređenja rada strukovnih udruženja koji bi omogućio bolji položaj komunikacionih agencija.

Kakva su Vam očekivanja za 2020. godinu u pogledu poslovnih uslova u industriji tržišnih komunikacija? Imate li nekih značajnijih planova za narednu godinu koje možete predstaviti javnosti?

– Očekujemo da se pozitivan trend nastavi i u 2020. Mi smo već uveliko u planovima jer je pred nama izazov da radimo još kvalitetnije i ostvarimo bar isti uspeh kao u 2019. godini. Neće biti lako (smeh).

Moj fokus i ono čemu sam zaista posvećena su ljudi i njihova motivacija. Stalnom inspiracijom i gajenjem znatiželje i timskog duha, možemo ići napred krupnim koracima i kreirati kampanje koje će stvarati partnerstva.

Poželite nešto svojim klijentima i svim budućim oglašivačima u 2020. godini

– Svim našim partnerima, sadašnjim i budućim, želim dobro zdravlje, dosta smeha i dobrih rezlutata.

 

Originalni intervju nalayi se na linku: http://www.advertiser-serbia.com/pogled-sa-vrha-2019-jelena-jazic-mccann-beograd-iza-nas-je-jedna-zahtevna-vrlo-uspesna-i-nadasve-uzbudljiva-godina/