U intervjuu za slovenački Marketing magazin Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe govori o svojoj muzičkoj i umetničkoj karijeri, ulasku u svet advertajzinga, razvoju biznisa i pregovorima o ntegraciji sa agencijom McCann Zagreb, ljudima sa kojima radi, kao i Beogradu kao novom „hubu“ za regionalno poslovanje.
Ljudi sa kojima radim obično sarađuju samnom duži niz godina. Rastu sa razvojem preduzeća, što onima koji tek kreću da rade daje odličan primer da se radi o agenciji u kojoj je moguće napredovati. Zato za važnije funkcije prvo uvek izabiram „naše“ ljude. A ljudi moraju biti odlučni, hrabri, i ne smeju se plašiti donošenja odluka.
Za mene je pohvalno da mogu javnosti i klijentima da kažem da su moji saradnici veći stručnjaci od mene za pojedinačna područja. I tako i jeste.
Da li će klijenti u nekoj državi stvarno da rade sa vama, zavisi od vašeg kvaliteta, znanja, cene itd. Što na neki način nije loše, pošto je stalno potrebno da budeš fokusiran i da brineš o kvalitetu agencije.
Mali projekti ,urađeni u kratkom roku, nekada i tokom noći, koji ne donose novac, veoma su važni za očuvanje dugogodišnje saradnje sa klijentima.Trudimo se da dosta i sami investiramo sredstva i da za naše partnere uradimo značajan broj pro-bono projekata.
Najuspešnije poslujemo u Srbiji i u Makedoniji, takođe u Crnoj Gori, gde smo agencija broj jedan. U Albaniji smo među prvih pet, slično u Bugarskoj. U Sloveniji smo mali, imamo malu medijsku agenciju. Dobri smo i u Bosni i Hercegovini, a takođe pregovaramo i o integraciji agencije McCann u Hrvatskoj. Predstavljamo sistem koji je jedan od retkih koji ima jasnu menadžment i organizacionu strukturu na području od Bugarske do Slovenije.
Šire delove intevjua možete da pročitate na linku: http://marketingmreza.rs/idoli-su-medu-nama/
Ceo intervju možete da pročitate u štampanom izdanju Marketing magazinu: http://www.marketingmagazin.si/novice/mmarketing/11618/izsel-je-novi-mm