U vremenima krize, konzumacija piva opada, a liderske pozicije zauzimaju brendovi koji teže nižem platnom segmentu. Zato je bilo vreme da se lav pivo ponovo obrati svom pijaču, svakodnevnom čoveku, i da mu pomogne u svakodnevnim situacijama: kada želi da se izvuče iz nezgodne pozicije, kada želi da se dopadne devojci, kada želi da motiviše svoju ekipu, ili kada prosto želi da se osveži, jednostavnim receptom: reci lav i ne možeš da pogrešiš!
I Lav nije pogrešio! Percepcija našeg brenda je značajno popravljena. Lav pivo je ponovo deo popularne kulture.
Tim:
Kreativni Direktor: Jana Savić Rastovac
Kreativc: Bojan Babić, Nikola Puzigaća, Miloš Paunović
Accounts: Đorđe Milidžan,Aleksandra Bradić
Strateški planeri: Katarina Pribićević, Marija Stošić
Produkcija: TunaFish
Reditelj: Bruno Anković, Peđa Ličina