Za Raiffeisen bank Srbija smo za promociju keš kredita kreirali posebnu FB stranicu “Buca i Ljupče” https://www.facebook.com/BucaiLjupce na kojoj dva šarmantna vrapca kroz različite pustolovine u formi tekstualnih, foto i video postova komentarišu aktuelnosti, promovišući usluge banke u neformalnom zabavnom tonu, vrlo netipičnom za uobičajenu bankarsku komunikaciju. Za razliku od zvanične FB stranice koja je usmerena ka standardnom oglašavanju usluga i proizvoda, Buca i Ljupče komuniciraju direktnije i sa humorom, što je dovelo do veće interaktivnosti sa korisnicima. Osim što smo je kreativno koncipirali, realizujemo sva kreativna rešenja contenta-a i u administraramo stranicu.
Veliki broj lajkova i živa svakodnevna aktivna konverzacija sa publikom doprineli su pozitivnoj promeni u percepciji brenda ali dali i vrlo konkretne poslovne rezultate za klijenta (u kombinaciji sa drugim elementima komunikacije) – povećanje prodaje keš kredita za čak 27% u odnosu na mesece pre kampanje.
Tim
Kreativci: Dubravka Petrović, Zdravko Kevrešan, Kristina Jovanović
Accounts: Jelena Lešević, Maja Nadeždić
Kreativni Direktor: Vladimir Ćosić
Strateški planeri: Marija Stošić
Produkcija: Emote Productions
Reditelj: Radivoje Andrić