Ne događa se često da jedna kampanja, gotovo u jednom danu, izazove ogromno interesovanje medija, „usija“ društvene mreže, pokrene debatu u javnosti kao i da podstakne dijalog između državnih institucija i NVO sektora. To je uspelo kampanji #Neželjena koja je prešla granice Crne Gore i pokrenula raspravu u regionu o zloupotrebama prenatalnih testova.
Kako bi ukazali na problem koji ostavlja trajne posledice na demografsku sliku jednog društva, NVO Centar za ženska prava, zajedno sa agencijom McCann Podgorica, uz podršku tima McCann Beograd, inicirala je kampanju u cilju pokretanja peticije kako bi se zakonima onemogućila zloupotreba prenatalnih testova koji za posledicu imaju selektivne abortuse. Neumoljiva statistika, predstavljala je izazov za kreatore da osmisle kampanju koja je ozbiljna i edukativna i koja će istovremeno podići svest o ovom problemu kroz priču o Neželjenima.
Da bi pokrenuli društveni dijalog kreirali smo pesmu #Neželjena koja se takmičila na lokalnom Evrovizijskom takmičenju.
Kampanja #Neželjena dobila je veliku podršku javnosti, brojnih javnih ličnost i vlade Republike Crne Gore.
Projekat #Neželjena realizovali su:
Kreativni tim McCann Podgorica:
Jelica Jauković , Sandra Vujović, Ivan Čelebić, , Saša Jovićević, Bojan Čude, Andrea Radojičić, Jelena Roganović, Aleksandar Raičević, Ivana Srećković, Dunja Šoškić, Vučić Popović, Sanja Marljukić i Milica Perović
Kreativni tim McCann Beograd:
Jana Savić Rastovac, Lidija Milovanović, Marija Vićić, Vladimir Ćosić, Sandra Stojanović, Zdravko Kevrešan, Sara Vermezović, Jelena Grahovac, Kristina Jovanović, Ana Antić
Uz podršku i saradnju NVO Centar za ženska prava.