Opšte je poznato da deca ne vole da jedu voće i povrće. Svaki roditelj zna koliko je teško naučiti svoje dete zdravim navikama u svakodnevnoj ishrani. Naš zadatak je bila promocija jedne od najvažnijih kategorija Maxi ponude – sveže voće i povrće. Ova kategorija je kod potrošača prepoznata kao najbolja i najsvežija ponuda na našem tržištu.
Kroz vesele poruke promovisali smo dobrobit i kvalitet Maxi voća i povrća. Naše zabavne pesmice podsetile su potrošače koliko je važno da povećaju upotrebu voća i povrća u svojoj svakodnevnoj ishrani a posebno kod dece. Naša ideja je bila da deci približimo voće i povrće i učinimo ih atraktivnijim tako što ćemo govoriti jezikom koji je njima blizak i interesantan.
Glavni likovi naše kampanje bili su deca, ali i voće i povrće. Kroz zabavnu animaciju i duhovite scene sa decom komunicirali smo pesmice koje na zabavan način opisuju neku bitnu karakteristiku konkretnog voća ili povrća. Pored toga, želeli smo da deci i roditeljima damo još jedan razlog da jedu više voća i povrća. Koristeći se stihovima, poručili smo deci i roditeljima da su zdravije navike – zabavne!
Kampanja je brzo postigla veliki uspeh i bila izuzetno primećena. Ovom kampanjom pokazali smo i dokazali zašto smo i dalje na ubedljivom prvom mestu po percepciji kvaliteta i svežine Maxi pijace. Još jednom smo opravdali titulu najomiljenijeg supermarketa.
PROJEKTNI TIM
Vođe projekta: Slavko Marković, Aleksandra Bradić, Igor Petrović
Strateško planiranje: Vera Aćimović
Kreativna direktorka: Jana Savić Rastovac
Kreativni tim: Lidija Milovanović, Miloš Paunović, Mirjana Popović
Digital tim: Luka Ličina, Tea Terzić
Voditeljka digitalnog projekta: Sara Vermezović
UM: Milena Milinković, Vanja Đoković, Simonida Korolejić, Boško Stojanac