LAV DERBI

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Kako bismo predstavili nagradni konkurs u kojem učesnici koji sakupe najviše kodova sa LAV navijačkih limenki osvajaju putovanja na najveće evropske derbije, odlučili smo da dodatnom aktivacijom regrutujemo navijače dva najveća kluba, Partizana i Crvene Zvezde u jedinstvenoj akciji koja njihovim klubovima donosi ono što im najviše treba: crno-bele tribine, i pravi klupski autobus za gostovanja. Navijači su se aktivirali, derbi je trajao mesecima, a rezultati u broju prodatih limenki za Partizan i za Zvezdu su mogli da se prate na sajtu. Dovoljno limenki je prodato i cilj je postignut. Partizan uskoro dobija crno-bele tribine, a Crvena Zvezda novi brendirani klupski autobus.

TIM:
Kreativci: Bojan Babić, Marko Prokić
Strateški planer: Katarina Pribićević
Account Manager: Borisav Lađarević
Kreativni direktori: Jana Savić Rastovac i Vladimir Ćosić
Produkcija: Le Spot
Reditelj: Đorđe Marković