Nastavak CRM kampanje «ROSA podrška dojenju» se na neočekivani način hvata u koštac sa jednom od stigmi koje vladaju Srbijom – dojenjem u javnosti. Zašto naše majke, od kojih se samo 13% uopšte upušta u čin dojenja, moraju da se kriju, pokrivaju, da osećaju stid i nelagodu na javnom mestu pri nečemu tako prirodnom kao hranjenje bebe? A bebe su nepredvidive i BEBE BIRAJU GDE žele da ogladne. Na primer u toku Jutarnjeg programa na PRVOJ TV u kojoj uživo gostuje poznata mama?
Upravo tako je započela kampanja BEBA BIRA GDE. Beba poznate manekenke Bojane Barović je zaplakala, dok je ona gostovala u studiju. Njena mama, bebina baka, joj je donela bebu i kampanja je spontano počela da se odvija. Mlada majka je bila prva poznata ličnost koja je svoga sinčića dojila javno na nacionalnoj televiziji i tema je razumljivo, usijala društvene mreže.
Za samo 6h, BEBA BIRA GDE je postao pokret za „oslobođenje“ majki. Pozitivni, ali i negativni komentari prepravili su portale. Uzburkale su se strasti, mišljenja i ispovesti. Pristalice ROSA pokreta, državne institucije, kafići, restorani, knjižare, galerije, muzeji, nalepnicom BEBA BIRA GDE označile su svoja vrata. Preko 1000 različitih mesta u gradu podržalo je dojenje u javnosti i poželelo dobrodošlicu svim majkama i bebama. A #bebabiragde prplavio je društvene mreže primerima majki koje slobodno doje svoje bebe gde god je potrebno. ROSA je još jednom opravdala svoj slogan jer „ONO ŠTO JE VAŽNO“ je svakako podrška na pravom mestu.