U susret najprestižnijem svetskom festivalu advertajzinga Cannes Lions koji se održava od 21. do 27. juna ove godine u Kanu, predstavljena je nova promotivna kampanja.
Na iznenađenje mnogih, kampanja poziva ne tako uspešne kreativce da dođu na najbolji festival advertajzinga. Na neuobičajen i duhovit način kampanja se obraća menadžerima, ali i onima čiji poslovni učinak u kreativnoj industriji nije zadovoljavajući. Kampanja propagira neprijatan, ali ubedljiv stav da je istinsko ulaganje u kreativnost slanje zaposlenih koji nisu dovoljno efikasni, da budu delegati na festivalu kako bi stekli nove veštine, poručujući da je to „jeftinije od otpremnine“.
„Želeli smo da naglasimo da je mnogo skuplje ukoliko se ne vodi računa o talentu, nego ukoliko se on razvija“, izjavila je ovim povodom Senta Slingerland, direktorka za brend strategiju festivala Cannes Lions, i naglasila: „Ulaganje u kreativnosti c´e unaprediti posao, a dolazak u Kan je savršen način za to“. Rob Doubal, kopredsednik agencije McCann London koja je osmislila kampanju, dodaje: „Iako je naša kampanja duhovita, ona stvara veoma razuman zaključak. Zašto bi status delegata na festivalu bio isključivo rezervisan za najbolje u kreativnoj industriji? Ukoliko zaista želimo mnogo kreativniji svet, kao što svi govorimo, treba da ohrabrimo zaposlene koji trenutno ne obavljaju dobro svoje poslovne zadatke da budu inspirisani na festivalu Cannes Lions“.