Beograd, 16. april 2014 – Agencija “McCann Beograd” dobila je nagradu za najbolju kampanju godine na Smotri kreativnog stvaralaštva “Snaga kreativnosti”.
“Najboljom među najboljima” proglašena je kampanja “Može“ Raiffeisen banke, koju je žiri ocenio kao najzapaženiju protekle godine, a agencija “McCann Beograd” nagrađena je sa još četiri nagrade za kampanje “Kada voziš, parkiraj telefon”, „Schweppes – Samo za odrasle”, “Lav pivo – Mini” i “Može”.
Pored nagrade za kampanju godine, kampanja “Može” Raiffeisen banke dobila je i nagradu u kategoriji bankarske i finansijske usluge i trgovina. Kampanja “Kada voziš, parkiraj telefon” kompanije Telekom Srbija nagrađana je u kategoriji neprofitnih kampanja, dok je u kategoriji bezalkoholnih napitaka nagrađena kampanja „Schweppes – Samo za odrasle” kompanije Coca-Cola, a kreativni tim agencije “McCann Beograd” nagrađen je i u kategoriji alkoholnih pića za kampanju “Lav pivo – Mini” realizovanu za kompaniju Carlsberg.
“Ponosni smo što smo nagrađeni u četiri različite kategorije, uključujući i najbitniju, nagradu za kampanju godine koja se prvi put dodeljuje ove godine. Posebno smo zadovoljni što su nagrađene kampanje rezultat partnerskog rada sa našim dugogogodišnjim klijentima. Osim potvrde kreativnosti kroz pozitivne reakcije potrošača kao i struke, zadovoljni smo i rezultatima koje su pojedinačne kampanje generisale za naše brendove, odnosno klijentovo poslovanje. Na taj način ovaj uspeh je kompletan.”, izjavila je Olivera Perković, direktorka agencije “McCann Beograd”.
Kampanje “Može” urađena za keš kredite i tekuće račune Raiffeisen banke postigla je veliki uspeh i postala pravi kulturni fenomen u vidu spontanog virala na društvenim mrežama. Osim što su ljudi počeli na svakom koraku da citiraju dijaloge iz spotova, internet su preplavile meme-sličice u kojima se junakinja reklame našla u raznim zabavnim i neočekivanim situacijama. Kampanja “Može“ ne samo da je doprinela postizanju izuzetnih poslovnih rezultata, već je pokazala da jedna zabavna ideja može da izazove veliku pažnju javnosti i konkretan poslovni efekat.
“Veoma smo ponosni na kampanju “Može” i drago nam je da je njen kvalitet prepoznat od strane najkompetentnijih u branši. Rast svih ključnih parametara kojima se meri uspešnost jedne kampanje, potvrđuje njenu efikasnost. Ipak, ono na šta smo posebno ponosni jeste činjenica da je ona svojim jasnim i kratkim sloganom doprla do najšire javnosti i u toj meri “zaživela” među ljudima, da je postalo gotovo nemoguće izgovoriti “može”, jednu tako običnu i često korišćenu reč, a ne setiti se reklame Raiffeisen banke.”, izjavila je Katarina Gaborović, direktorka Odeljenja za marketing i odnose sa javnošću Raiffeisen banke.
Kampanja „Kada voziš, parkiraj telefon!“ koju je kompanija Telekom Srbija pokrenula u saradnji sa partnerima Upravom saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova i Srpskim komitetom za bezbednost saobraćaja, a čiji je cilj podizanje svesti ljudi, posebno mladih vozača, o opasnostima od upotrebe mobilnog telefona tokom vožnje, proglašena je najboljom u kategoriji neprofitnih kampanja.
“Kao kompanija koja nudi širok dijapazon servisa, čiji su korisnici mahom mlade generacije, težili smo da se i naše usluge koriste odgovorno, odnosno da se telefon koristi samo uz zakonom dozvoljene uređaje. Na taj način se kompanija odriče profita, a u korist veće bezbednosti na ulicama. Uz pomoć partnera i kreativne podrške agencije “McCann Beograd”, uspeli smo da ostvarimo značajne rezultate: ankete pokazuju promenu stava vozača u korist bezbedne upotrebe mobilnog telefona, kampanja je prešla iz reklamnih u obrazovne aktivnosti u vidu predavanja srednjoškolcima o opasnostima od upotrebe mobilnog telefona, a ova podrška ekspertskog mnjenja govori da smo pokrenuli pravu temu.“, izjavila je ovim povodom Ivana Filipović, glavni menadžer za korporativnu društvenu odgovornostu kompaniji Telekom Srbija.
Smotra kreativnog stvaralaštva “Snaga kreativnosti” tradicionalno se po šesti put održala u organizaciji specijalizovanog časopisa “Taboo”.