Tri MIXX-a za digitalni tim MCCANN BEOGRAD

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

NA JEDINOM 100% DIGITAL GLOBALNOM TAKMIČENJU, U KONKURENCIJI SA UKUPNO 48 PRIJAVLJENIH RADOVA, DIGITALNI TIM AGENCIJE MCCANN BEOGRAD OSVOJIO JE ČAK TRI NAGRADE

 

Kampanja „Nađi novi posao“ za klijenta Infostud osvojila je nagradu u kategoriji Best Video Advertising Campaign, „Pirulolci“ za Froneri Adriatic, osvojili su nagradu u Best Branded Content kategoriji, a „Coke<3 Local“ za The Coca-Cola Companyosvojila je nagradu u kategoriji Best Cross Media Integratio.

 

 

 

Uvek je dobar osećaj kada promislite ideje za koje intuitivno znate da u sebi imaju notu izvanrednosti, a čiji potencijal klijent prepozna i zajednica nagradi. Projekti za koje smo dobili priznanja savršena su ilustracija principa kojima se vodimo u radu: cilj su ideje koje proizvode smisao, koncepti koje produbljuju naš odnos prema vrednostima brenda i sebi samima. IAB Mixx nagrade predstavljaju još jednu u nizu potvrda da ovi principi donose značajne rezultate i podstrek su za tim“, rekla je Sandra Stojanović, Digital Copywriter u McCann Beograd.

Nagrade za digitalne projekte predstavljaju veliki podstrek za naš tim. Svakodnevno se trudimo da razmišljamo o inovativnim načinima da povežemo offline i online svet. Nove tehnologije se razvijaju i napreduju svakodnevno, a nagrade su potvrda dobrog rada i kreativne upotrebe tehnologije. Timska i lična motivacija je prostor koji imamo da radimo sa brendovima koji su spremni za velike stvari i da zajednički diktiramo nove trendove.“ dodao je Marko Živković, Associate Technical & Interactive Manager u McCann Beograd.

IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Excellence Awards) nagrađuje one radove koji postavljaju standarde u industriji digitalnog marketinga, koji inspirišu, edukuju ili na inovativan način upotrebljavaju nove tehnologije.