U okviru The One Show, jednog od najvažnijih međunarodnih advertajzing festivala koji se odigrava na američkom tlu, McCann Beograd je nagrađen sa dva posebna, Merit priznanja za DemocrARtisation, inovativnu kampanju realizovanu za Muzej savremene umetnosti u Beogradu, i to u dve kategorije – Cross-Platform: Experiential (AR) i Mobile: Use of Technology (AR).
“Konkurencija je, kao i svake godine na ovom velikom međunarodnom festivalu bila veoma jaka, a naša kampanja DemocrARTisation je dobila dva posebna priznanja žirija, što ovaj uspeh čini još većim i značajnijim. Ponosan sam na priznanja koja nam je dao žiri The One Show-a, koji čine eminentni stručnjaci iz celog sveta, kao i na ceo tim koji je na kampanji radio, koji zaista zaslužuje sve čestitke.” rekao je Vladimir Ćosić, digitalni kreativni direktor agencije McCann Beograd.
The One Show, koji se održava u Njujorku, jedno je od najprestižnijih takmičenja u oglašavanju, dizajnu, interaktivnoj i brendiranoj zabavi. Nagrade i priznanja sa ovog festivala potvrda su izuzetnosti kvaliteta radova agencija širom sveta, a nagrada – čuvena Zlatna olovka – je nešto čemu se nadaju mnogi kreativni timovi.