NEKA SE ZAČUJE ZVUK ZLATNOG DOBOŠA. IMAMO DOBRE VESTI.

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

McCann BEOGRAD je osvojio šest nagrada na ovogodišnjem festivalu Golden Drum.
Za to su zaslužne dve kampanje: LAV kokice – koje su osvojile dva granprija u zahtevnim kategorijama Direct i Integrated, kao i srebro i bronzu u kategoriji Adriatic, i ARt – najveća virtuelna izložba svih vremena, koja se izborila za dva srebra, u kategorijama Mobile i Branded content.
Imajući u vidu veličinu festivala i izuzetno jaku konkurenciju (učestvovale su zemlje iz cele “Nove Evrope”, uključujući Istočnu Evropu, Skandinaviju, Rusiju, Tursku, Izrael, Grčku, Austriju…), ovo je izuzetan uspeh za nas, kao i dokaz da je McCann Beograd najuspešnija agencija u Srbiji i najuspešnija agencija u okviru McCann Worldgroup CEE.

Različitost nagrađenih projekata govori o tome da je danas advertajzing mnogo više od jednog TV spota i bilborda, i da svi članovi našeg tima to dobro shvataju, od account sektora, preko strateškog odeljenja, do kreative.
Kreirajući potpuno nov proizvod koji je ujedno i jedinsveno sredstvo komunikacije promene u recepturi LAV piva i transformišući reklame naših klijenata u umetnička dela pokazali smo koliko je u ovom poslu značajan kvalitetan i partnerski odnos sa klijentima koji su za ovaj uspeh zaslužni koliko i mi.