McCann BEOGRAD je osvojio šest nagrada na ovogodišnjem festivalu Golden Drum.
Za to su zaslužne dve kampanje: LAV kokice – koje su osvojile dva granprija u zahtevnim kategorijama Direct i Integrated, kao i srebro i bronzu u kategoriji Adriatic, i ARt – najveća virtuelna izložba svih vremena, koja se izborila za dva srebra, u kategorijama Mobile i Branded content.
Imajući u vidu veličinu festivala i izuzetno jaku konkurenciju (učestvovale su zemlje iz cele “Nove Evrope”, uključujući Istočnu Evropu, Skandinaviju, Rusiju, Tursku, Izrael, Grčku, Austriju…), ovo je izuzetan uspeh za nas, kao i dokaz da je McCann Beograd najuspešnija agencija u Srbiji i najuspešnija agencija u okviru McCann Worldgroup CEE.
Različitost nagrađenih projekata govori o tome da je danas advertajzing mnogo više od jednog TV spota i bilborda, i da svi članovi našeg tima to dobro shvataju, od account sektora, preko strateškog odeljenja, do kreative.
Kreirajući potpuno nov proizvod koji je ujedno i jedinsveno sredstvo komunikacije promene u recepturi LAV piva i transformišući reklame naših klijenata u umetnička dela pokazali smo koliko je u ovom poslu značajan kvalitetan i partnerski odnos sa klijentima koji su za ovaj uspeh zaslužni koliko i mi.