Najbolje Super Bowl reklame po izboru naših kreativnih direktora

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

U okviru reklamnog bloka tokom Super Bowl-a, neke reklame su se izdvojile i istakle. Pogledajte izbor najboljih reklama prema mišljenju kreativnih direktora McCann agencija u okviru I&F Grupe.

Amela Barlov, Art direktorka, McCann Sarajevo

“Michelob ULTRA – Robots” je moj favorit. Na brutalan i originalan način prikazano da životna perfekcija ne vrijedi ako ne znamo uživati u životu 🙂 Super reklama, i kratka što mi se sviđa, a sve rečeno.

Annukka Puttonen, Kreativna direktorka, McCann Helsinki

Moja omiljena je Washington Post reklama sa Tom Hanksom. Razlog za to je činjenica da imamo svetske lidere koji optužuju slobodnu štampu za širenje lažnih vesti, pa je važno podsetiti ljude da postoje novinari koji su dali svoje živote da odbrane pravo naroda da čuje istinu. Moćna kampanja!

Daniel Vuković, Glavni kreativni direktor, McCann Zagreb

100 Billion Words by Google – Pokraj svih kampanja koje pokušavaju zabaviti, šokirati, nametnuti se bizarnošću ili skupim celebrityjem, Google svoju kampanju temelji na svojoj funkcionalnoj usluzi i jednoj istinitoj činjenici koja je prekrasna sama po sebi te predstavlja nadu svim ljudima da svijet može postati bolje mjesto.

Džemil Omerika, Senior Graphic Designer, McCann Sarajevo

Na interesantan način prikazana ovisnost o hrani 🙂

Josefine Richards, Kreativna direktorka, McCann Stockholm

Moja omiljena Super Bowl kampanja mora biti Skittles – mjuzikl. Ako želite da stavite ludu količinu energije brenda u 30 sekundi, zašto ga ne biste stavili na 30-minutnu Broadway emisiju?

Sandra Vujović, Kreativna direktorka, McCann Podgorica

The 100-Year Game – Zasto? Prvenstveno zato sto ističe razliku između “posla” i “životnog poziva”. Samo životni poziv može da se radi sa velikom strašću i uživanjem, bez obzira na vrijeme i mjesto i postaje nas način života.

Gazmend Pinjolli, Kreativni direktor, McCann Tirana

“Microsoft: We All Win” – Prvo vas emotivno dotakne, a zatim i brendu daje smislenu svrhu/ulogu i izazov za rešavanje. To je upravo ono što zaista rešava slučaj.

Vladimir Ćosić, Digitalni kreativni direktor, McCann Beograd

Not Everything Makes the Cut – Dakle, za razliku od mnogih brendova koji pokušavaju da se lažno predstave kao skromni, emotivni, puni razumevanja, istiniti, iskreni i topli kako bi nam prodali svoje proizvode, Amazon je uradio jednu skupu reklamu krcatu (gotivnim) selebritijima i kroz auto ironiju napravio super zabavan spot.