Nagrađene kampanje za mts, Coca-Cola, MAXI, Mastercard i #Neželjena

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

U konkurenciji od ukupno 270 radova prijavljenih na tradicionalni UEPS konkurs, čak 11 priznanja otišlo je u ruke agencije McCann Beograd, i to za projekte #Neželjena, The Red Thread, mts čuva tvoj svet, Započni nešto neprocenjivo, Znate šta kupujete, Maxi pijaca – voće i povrće, Maxi Retro i Krcko Oraščić.

“#Neželjena”, realizovana za NVO Centar za ženska prava, koja je ove godine nagrađena i na festivalima Golden Drum, Epica, eurobest i SEMPL, osvojila je zlatna priznanja u kategorijama Društveno odgovorni i humanitarni projekat i Promocija srpske propagande u inostranstvu, kao i dve specijalne nagrade, PRIZNANJE DRAGAN SAKAN – New Idea (za inovativne i jedinstvene ideje i projekte u oblasti komunikacija koji su doprineli afirmaciji i unapređenju struke) i Art&Craft priznanje za Najbolju upotrebu muzike i zvuka. Kampanja je realizovana od strane agencija McCann Podgorica i McCann Beograd, uz podršku medijske agencije UM Podgorica.

Kampanja “The Red Thread” za The Coca-Cola Company, koja je ostvarila uspeh na advertajzing festivalima Mixx Awards, BalCannes i Kaktus, nagrađena je zlatom u kategoriji Promotivna integrisana kampanja – pića. Uz McCann Beograd, kampanju potpisuje i medijska agencija UM Beograd.

“Moglo bi se reći da je iza nas jedna veoma zahtevna, dinamična, rečju izazovna godina. Prateći zahteve tržista, ali pre svega pažljivo osluškujući potrebe naših dragih klijenata i njihovih potrošača, verujem da smo na te izazove odgovarali pravovremeno, profesionalno i veoma uspešno. Zadovoljni smo postignutim rezultatima i ponosni na sve projekte koje smo realizovali i koji su prepoznati od strane stručne javnosti. Lično sam ponosna na ceo naš tim, ali i na hrabrost naših klijenata. Verujem da ćemo održati ovaj trend, opravdati sva naredna očekivanja i zajedno biti još hrabriji i uspešniji u periodu koji dolazi,” rekla je Radojka Bošković, Group Account Director u agenciji McCann Beograd.

MAXI kampanje osvojile su čak tri priznanja. “Maxi pijaca – voće i povrće” i “Maxi Retro” osvojile su srebro u kategorijama Promotivne integrisane kampanje – Maloprodaja, trgovina i usluge, i Brand PR. Kampanja “Znate šta kupujete” bronzu u kategoriji Promotivnih integrisanih kampanja – Maloprodaja, trgovina i usluge. Kampanje su realizovale agencije McCann i UM Beograd.

“Ove nagrade su potvrda snage ljudi, odnosno uspešne saradnje naših dveju agencija, UM Beograd i McCann Beograd, kao i našeg čvrstog partnerskpg odnosa sa klijentima. Zaista smo ponosni na sve uspehe koje smo ove godine ostvarili i nagrade koje smo osvojili”, rekla je Dubravka Urošević, Regional Account Director, UM Beograd.

Bronzano priznanje u kategoriji Direktni marketing osvojila je kampanja “Započni nešto neprocenjivo” za Mastercard.

Kampanja “mts – čuva tvoj svet nove postpaid tarife” za mts osvojila je zlatno priznanje za Promotivnu integrisanu kampanju i proglašena za najbolju kampanju u kategoriji Telekomunikacije.

U kategoriji Korporativni i interni PR McCann Beograd je osvojio i srebrnu nagradu za projekat “Krcko Oraščić” kojim je agencija prethodne godine svojim partnerima čestitala Novu Godinu.