McCann Beograd agencija godine u Srbiji

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Po oceni stručnog žirija iz Srbije i regiona kampanje agencije ocenjene su sa najviše poena na nacionalnom festival Kaktus.

Agencija McCann Beograd proglašena je za agenciju godine u Srbiji na nacionalnom festivalu Kaktus 2019. Nakon velikog uspeha na regionalnim advertajzing festivalima BalCannes i Golden Drum, McCann Beograd osvojio je ovo prestižno priznanje četvrti put u poslednjih 5 godina.

U konkurenciji 183 prijavljenih radova, prema oceni žirija koji su činili ugledni marketinški profesionalci iz zemlje i regiona, agencija McCann Beograd imala je najveći broj bodova, a nagrađene su kampanje Ne odričem se, fARytale Journey i #StayClean, koje su realizovane u saradnji sa agencijama UM Beograd i Drive.

“Nagrada za agenciju godine doprinosi tome da na sjajan način privedemo kraju jednu za nas dosta zahtevnu godinu. Ponosni smo i na činjenicu da ovo priznanje osvajamo četvrti put u poslednjih pet godina i što stručna javnost prepoznaje naš rad u raznolikim kategorijama u kojima smo nagrađeni. Ova nagrada je priznanje i za brendove sa kojima radimo, naše saradnike i partnere, ali i za tim koji beleži uspehe na lokalnim i internacionalnim festivalima. Zadovoljstvo nam je da zajedno ostvarujemo sjajne rezultate”, rekla je Jelena Jazić, direktorka agencije McCann Beograd.

Kampanja “Ne odričem se” nagrađena je u kategorijama Print i Cross media integrisana kampanja. „Čast je i zadovoljstvo raditi na jednom ovakvom projektu gde se putem “zapostavljenog“ medija kao što je print postigao veliki odjek kampanje, koji je imao jak uticaj na sve ostala kanale i medije zahvaljujući, pre svega, dobroj ideji i kreativi. Volela bih da ima više ovakvih projekata, gde kroz sinergiju ideja i dobru medijsku podršku poruka bude prenešena na pravi način,“ istakla je Ana Kovačević, Account Supervisor u agenciji UM Beograd.

Kampanja #StayClean nagrađena je u kategoriji Digitalna integrisana kampanja. “Od inicijalne ideje, preko brojnih prezentacija, bizarnog kastinga i snimanja, do lansiranja i čitanja brojnih komentara i mišljenja na ovu temu, ceo proces je krasilo veliko poverenje u potencijal projekta i bio je posebno iskustvo za ceo tim. Ponosni smo što je #StayClean kampanja prepoznata kao jedna od najboljih u ovoj godini i na rezultate koje je za vrlo kratko vreme postigla,” rekao je Vladimir Kondžulović, Copywriter, Drive. “Exit je od starta uložio velike napore u ostvarivanje ove ideje, a priznanje na ovogodišnjem Kaktus festivalu je još jedna potvrda sjajne saradnje svih koji su učestvovali u #StayClean kampanji,” dodao je Stefan Nikolić, Designer, Drive.

Kampanja “fARytale Journey” nagrađena je u kategoriji Digital – Mobile. “Veliko hvala klijentu na poverenju i hrabrosti, kao i našim partnerima koji su pomogli u realizaciji projekta ‘A fARytale Journey’. Razvojem humane tehnologije verujem da smo bar donekle uspeli da pomognemo u socijalizaciji i izgradnji odnosa kod dece, a procesom interaktivnog učenja, obogaćenim zabavnim AR sadržajem, omogućili vredne trenutke koje deca doživljavaju zajedno sa roditeljima. Ovo priznanje je još jedna potvrda da smo u to uspeli,” objasnio je Zdravko Kevrešan, Associate Creative Director, Drive. Nemanja Ostojić, Copywriter, Drive dodaje “Od trenutka kada smo dobili brief, pa do momenta kada se aplikacija našla u app store-ovima, ovaj projekat je zahtevao ogroman timski rad i upoznavanje sa novim tehnologijama u hodu – i smatram da smo obe stvari uradili na najbolji mogući način. Jako smo ponosni na kampanju “neXtvARna Avantura” i možemo sa sigurnošću da kažemo da smo za sobom ostavili jednu od najzahtevnijih i tehnološki najnaprednijih AR aplikacijama na ovim prostorima.”

Agencija McCann Beograd posluje u okviru I&F Grupe, jednog od vodećih komunikacionih sistema u JI Evropi I Nordijskom regionu. Kaktus je strukovna nagrada koja se dodeljuje kompanijama, institucijama i agencijama za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. O nagradama odlučuje stručni žiri koji čine ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.