LIDIJA MILOVANOVIĆ, Associate Creative Director i MILOŠ PAUNOVIĆ, Senior Copywriter, u okvir30u prazničnog intervjua na portalu Advertiser Serbia otkrivaju šta misle o advertajzingu u Srbiji.
…ocena rezultata rada sopstvene agencije…O tome najbolje govore brojne nagrade koje su razni timovi naše agencije osvojili na brojnim festivalima ove godine.
Kao jedna od najvećih agencija u regionu naša odgovornost je da kontinuirano podižemo standarde u kreativnim izrazima i čitavu industriju svakodnevno pomeramo u što boljem pravcu.
…ocena rezultata rada domaćih kreativnih agencija…
Generalno, srpskoj advertajzing sceni nedostaje više slobode u izražavanju. Komunikacija je najčešće svedena na elementarno oglašavanje i zbog toga je većina radova nezanimljiva i neupečatljiva. To je nešto što se u narednom periodu mora prevazići ili ćemo potonuti na nivo pukog predstavljanja proizvoda ili usluga, što samo po sebi i nije tako loše ukoliko je to cilj.
Izdvajamo kampanju “Neželjena”
zato što je na neobične načine ukazala na nešto što se u društvu predugo doživljava kao prihvatljivo i o čemu se ne govori. “Neželjena” je pokrenula razgovor o veoma nezgodnim pitanjima i to je odlično.
…predlozi i preporuke za poboljšanje kreativnosti advertajzing scene u Srbiji…
Potrebno je da kreativni timovi u agencijama i timovi brend menadžera u kompanijama rade sa više međusobnog poverenja i poštovanja. Neophodno je stvoriti atmosferu oslobođenu od straha i svega onoga što razara kreativne potencijale ljudi.
…svetske kampanje iz 2018 koje su privukle vašu pažnju…Volimo sportske brendove i zato izdvajamo NIKE kampanju “Dream Crazy” jer afirmiše “nenormalnost” i ohrabruje ljude da se beskompromisno prepuštaju svojim strastima i željama.
…praznične želje & čestitke kolegama i oglašivačima…Želimo vam više slobodnih dana provedenih na plaži.
Originalni intervju nalazi se na linku: www.advertiser-serbia.com/kreativci-kreativnost-2018-lidija-milovanovic-milos-paunovic-mccann-beograd-srpskoj-advertajzing-sceni-nedostaje-vise-slobode-izrazavanju/