I&F Grupa treću godinu za redom je partner Bitef festivala, a od ove godine McCann pruža i kreativnu podršku festivalu u vidu novog vizuelnog identiteta i realizacije kampanje. Čuveni plakat Bifet festivala je i sam za sebe malo umetničko delo, a autorka ovogodišnjeg rešenja je Daniela Spaseva, dizajnerka agencije McCann Skopje.
“U okviru internog kreativnog konkursa, koji su realizovale McCann agencije u sistemu I&F Grupe, pristiglo je više od 50 izuzetno dobrih kreativnih rešenja od kreativaca iz 12 zemalja regiona Adriatik i Nordik. Bilo je interesantno videti kako temu ovogodišnjeg Bitefa sagledavaju umetnici sa različitih kulturoloških prostora i koliko toga zajedničkog delimo u svetovima u kojima živimo. Žiri sastavljen od 12 kreativnih direktora, kao i predstavnici Bitef festivala, na kraju su izdvojili jednu ideju koja neobično snažno poziva na promišljanje. U pitanju je vizuelno rešenje autorke Daniele Spaseve, dizajnerke u agenciji McCann Skopje”, objasnila je Jana Savić Rastovac, izvršna kreativna direktorka McCann Beograd.
“Ovogodišnja tema – „Raspadanje modernog sveta“ – nije iziskivala neko posebno istraživanje, jer moderni svet se dešava nama. Materijalizacija i digitalizacija su učinile svoje, potrebno je bilo da samo duboko pogledam u sebe i oko sebe. Simbolika noževa nametnula se prirodno kao nedvosmisleni odgovor na ono što nam se dešava – hladnoća među ljudima, otuđivanje na svim nivoima, od porodične, partnerske do političke zajednice, raspadanje humanih ideala. Noževi su metafora svih okupljanja u svim zajednicama, kakve su danas. Pitanje je da li se nama sviđa sve ono što nam se servira”, dodala je Daniela Spaseva, grafički dizajner u agenciji McCann Skopje i autorka ovogodišnjeg Bitef vizuelnog rešenja.
Daniela je ovom prilikom, u okvriu internog konkursa, osvojila put na predstojeći Weekend Media Festival u Rovinju, a favoriti na drugom i trećem mestu takođe su osvojili atraktivne nagrade u kojima će uživati tokom narednog perioda.