Američka globalna tehnološka korporacija NCR otpočela je izgradnju najmodernijeg kampusa, koji će po završetku okupiti sve svoje zaposlene u Beogradu u jedan poslovni centar i otvoriti vrata za stotine novih kolega. Kampus u Beogradu, najveći kampus NCR kompanije u Evropi, predstavljaće moderno i inspirativno radno okruženje za oko 4.000 talentovanih ljudi. Organizacija proslave obeležavanja početka radova na izgradnji ovog savremenog tehnološkog kampusa realizovana je uz podršku tima agencije McCann Beograd.
NCR korporacija je vodeća svetska kompanija u oblasti softvera i pružanja usluga u sektoru finansija, maloprodaje, ugostiteljstva i telekomunikacija, posvećena razvoju, unapređenju i inovacijama u domenu pružanja tehničke podrške klijentima širom sveta. Ova kompanija je svoju digitalnu transformaciju već doživela na svim tržištima na kojima posluje i uvela nove tehnologije u sve segmente poslovanja. Početak radova na izgradnji modernog tehnološkog kampusa u Beogradu zvanično je obeležen u maju ove godine. Rezultat ove investicije biće 30.000 m2 modernog radnog okruženja, podsticajnog za rad, ali i za lični razvoj i druženje zaposlenih. Mnoge tehnologije i standardi koji će se primenjivati u kampusu su prvi ovakve vrste u Srbiji i mogu se videti jedino u najboljim poslovnim objektima u najrazvijenim zemljama. Agencijski tim imao je izazovan zadatak – da na poseban način predstavi taj moderan, tehnološki napredan svet gostima na proslavi.
Nakon klasičnog, simboličnog obeležavanja početka radova na samom gradilištu, izgradnja novog kampusa obeležena je i upotrebom digitalnih tehnologija i raznim drugim atraktivnim aktivacijama. Glavni gosti su na bini imali zanimljiv zadatak, da na specijalan postament spuste dlanove na predviđeno mesto, nakon čega je na njegovoj prednjoj strani jarko zasijao logo kompanije, a zatim se na velikom ekranu iza njih pokrenula kompleksna animacija. Kompletan događaj pratili su putem live-stream-a svi zaposleni u kompaniji NCR u Srbiji, ali i njihove kolege širom sveta. Prateće aktivacije uključivale su digitalne punktove namenjene zabavi, posebne foto-kornere sa „živim“ animacijama, ogledalima i optičkim varkama.
„Ovaj projekat je za naš tim bio veoma zanimljiv i drugačiji od dosadašnjih – naš zadatak je bio da ogranizujemo proslavu na gradilištu, ali tako da zvanicama u potpunosti prenesemo duh jedne tehnološki napredne kompanije i digitalnog okruženja,“ rekao je Vladimir Popović, direktor BTL-a McCann Beograd.
„Rad na ovom projektu je bio jedno nezaboravno iskustvo. Puno izazova je bilo pred nama, što je očekivano kada radite na projektu ovakvog značaja, ali svaki smo uspešno rešavali partnerski sa kolegama iz NCR-a, u hodu,“ rekla je Aleksandra Bradić, direktorka usluživanja klijenata, McCann Beograd.