Na osmom po redu KAKTUS festivalu integrisanih komunikacija, pod sloganom „Samorefleksija“, Marketing mreža nagradila je organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije pojedinačne i integrisane kampanje. Agencija McCann Beograd sa svojim klijentima Mastercard i Infostud, osvojila je Grand Prix za integrisanu kampanju godine, kao i nagrade u još tri kategorije!
Superhero kampanji realizovanoj za Mastercard, pripao je Grand Prix za integrisanu kampanju godine, ali i priznanja u kategorijama Odnosi s javnošću i Inovativna integrisana kampanja. Kampanja „Skrati priču. Pronađi bolji posao.“ za klijenta Infostud osvojila je nagradu u kategoriji Execution – Produkcija.
Po prvi put ove godine dodeljena su i priznanja najuspešnijim stručnjacima iz agencija u Srbiji. Među nagrađenima se u kategoriji Fire Starter (Copywriter) našao i Vladimir Simić, kreativni direktor agencije McCann Beograd. KAKTUS All Stars nagrade imaju za cilj da podstaknu i motivišu pojedince iz domaćih agencija, ali i ukažu na njihove potencijale, talente i kreativnost.
„Veliko bravo za naše timove i klijente i sada već tradicionalan uspeh naše agencije na KAKTUS festivalu. Ponosni smo što godinu za godinom osvajamo nagrade za različite projekte. Grand Prix festivala, nagrade za PR projekat i Inovaciju za Superhero brend i Mastercard veliko su priznanje za naše nastojanje da uvek idemo korak dalje. Drago nam je da je žiri prepoznao i nagradio i sjajan dizajn video formata i ilustracije za Infostud kampanju, a naročito smo ponosni na priznanje Fire Stater za našeg kreativnog direktora Vladimira Simića“, izjavila je ovim povodom Jana Savić Rastovac, Executive Creative Director agencije McCann Beograd.