Kreativna agencija McCann Beograd pobedom na tenderu, održanom u decembru prošle godine, stekla je novog značajnog klijenta, kompaniju Delhaize Serbia (Delez Srbija).
„Prirodno je da smo za Maxi koji je jedan od najjačih brendova u Srbiji odabrali partnera koji ima kapaciteta da nas podrži u novim poduhvatima koji su pred nama. Verujemo da će ova saradnja proizvesti kvalitativni napredak za obe strane, i za Maxi, i celu I&F McCann Grupu“ ističu u Maxi marketing timu kompanije Delhaize Serbia (Delez Srbija).
Pred kreativnim timom agencije McCann Beograd veliki je izazov jer se radi o najvećem lokalnom maloprodajnom lancu, koji je deo jedne od najznačajnijih međunarodnih trgovinskih kompanija.
Olivera Perković, Managing Director agencije McCann Beograd kaže da je veliko zadovoljstvo raditi sa značajnim klijentom kao što je Delhaize Serbia (Delez Srbija) i to u kategoriji koja je izuzetno dinamična i aktivna na tržištu i dodaje:„Ovo je nova kategorija za našu agenciju što otvara mogućnosti za oplemenjivanje i razvoj, kako postojećih, tako i novih usluga u saradnji sa klijentom. Verujemo da ce retail scena biti još dinamičnija u periodu pred nama. To stvara prostor za pun doprinos agencije u strateškom i u komunikacijskom domenu i uspehu Maxi brenda”.
Delhaize Serbia (Delez Srbija) članica je međunarodnog trgovinskog lanca Delhaize Group (Delez Grupa) čije je sedište u Belgiji i koji posluje u Evropi, Americi i Aziji. Delhaize Serbia (Delez Srbija) posluje kroz formate Maxi, Mini Maxi, Tempo, Tempo Express i Shop&Go. U Srbiji ovaj trgovinski lanac ima više od 380 maloprodajnih objekata i oko 11.000 zaposlenih.