DAĆETE NAM KILO SVEŽIH VIRALA I 450 GRAMA ORGANIC REACHA

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Potreba brendova za niskobudžetnim viralima koji će tabloidskim rečnikom “zapaliti društvene mreže” konstantna je koliko i potreba da se proda što više proizvoda.
Ali ako je jedna stvar jasna svakome ko se oprobao u advertajzingu na bilo koji način to je da viral ne može da se naruči. Nažalost viralni video nije punjena pljeskavica niti kubik bukovine, Viral je nešto što se dešava organski kada se poklope sve karte, zvezde, retrogradni merkuri, hvatači snova ali i ono najvažnije: dobar insajt i hrabra egzekucija ideje.

Upravo svi ti aspekti su se poklopili u najnovijoj kampanji Lav piva koja ovih dana postala apsolutni internet hit. U pitanju je Lavov slavski serijal kratkih komičnih video skečeva u kojima briljira glumac Nenad Jezdić.

Već dugo godina Nenad Jezdić je zaštitno lice Lav brenda i njegova uloga u sada već legendarnoj reklami iz 2004. godine i čuvena replika “A od kuma…. televizor” nije poznata verovatno samo još Amišima u zabačenim varošicama Pensilvanije.
Sada, 12 godina kasnije, nakon vrlo uspešnog rimejka te čuvene reklame pred Lav pivom se našao novi izazov: kako sa limitiranim budzetom i u kratkom roku, koristeći samo digitalne medije, na najbolji način iskoristiti posledni kvartal 2016. godine da se originalno i autentično obradi najveća noćna mora svih kreativaca, sezona slava.

U razgovorima sa marketinškim timom Carlsberga složili smo se da je potreban novi pristup koji beži od dobro poznatih klišea kada je u pitanju ovaj period godine.
Izbor je pao na kampanju koja na šaljiv način parodira svima dobro poznate stereotipne likove koje viđamo na slavama.

Kada na tu ideju dodate takav glumački talenat kao što je Nenad Jezdić, imate sve sastojke za digitalnu kampanju koja je za vrlo kratak period sakupila preko million fejsbuk pregleda i pokrenula mnoge debate. Od novinskih članaka koji preispituju naše verske običaje do komentara uvređenih fejsbuk korisnika imunih na humor, naša kampanja je još jednom pokazala da je bolje “uzjogunit” šačicu internet moralista a zabavaiti milione, nego igrati na „sigurno” i ostati neprimećen.

Ukoliko ste poslednjih 7 dana bili u komi ili samo niste platili internet pogledajte sve epizode LAV slavskog serijala koji je dokaz da su dobra ideja i kvalitetna saradnja agencije i klijenta jedini recept za uspeh.