Projekat „Mrvica strpljenja“ započeo je vizuelnim konceptom usmerenim na povezivanje s publikom na dubljem emotivnom nivou, budući da je kampanja pokrenuta nakon što je fabrika Plazme teško oštećena u požaru, što je dovelo do privremene nestašice omiljenog keksa.
Ideja je bila da se inspirišu ljudi i prenese važnost strpljenja u životu, čak i u najizazovnijim trenucima. Poruka je pažljivo oblikovana kako bi priznala ozbiljnost situacije, ali istovremeno zadržala umirujući ton, naglašavajući da će se Plazma uskoro vratiti.
Koristeći autentičan i topao ton komunikacije, karakterističan za Plazmu, bili smo transparentni i empatični, vodeći računa da se javnost oseća informisano, ali ne uznemireno.
Rezultati kampanje bili su izuzetno pozitivni. Potrošači su iskazivali solidarnost i podršku putem društvenih mreža. Čak su i najveći Plazmini konkurenti pokazali podršku, prepoznajući transparentan i senzibilan pristup brenda. Sve to je dodatno učvrstilo poziciju brenda.