INFOSTUD KAKO PREŽIVETI GROZAN POSAO

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Vodeći sajt za traženje posla u Srbiji, poslovi.infostud.com obratio nam se sa zadatkom da povećamo interesovanje zaposlenih koji žele da promene postojeći posao jer su sadašnjim nezadovoljni (što čini veliku većinu zaposlenih u zemlji). Na osnovu insajta da većina ipak nista ne radi po tom pitanju, odabrali smo strategiju apsurdnih saveta za prezivljavanje posla, u formi ilustovane E-knjige koja je mogla citati I skinuti sa sajta klijenta. Uz podrsku na drustvenim mrezama, Eknjiga je postala viralni hit. Kampanju je dopunio viralni video sa gerilske aktivacije u beogradskoj poslovnoj cetvrti, kao I set apsurdnog zabavnog kancelarijskog materijala koji smo podelili tviterasima, web novinarima I drugim loklanim online infulenserima. Set smo promovisali i u zabavnom viralnom “unboxing” videu. Rezultat kampanje je bio izvanredan – broj prijava ljudi sa visokim obrazovanjem I radnim iskustvom povecao se za 37.5% u odnosu na period pre objavljivanje E-knjige.

Tim:
Kreativni Direktor: Vladimir Ćosić
Kreativci: Nemanja Stanković, Kristina Jovanović, Milena Kvapil
Account: Vladimir Popović
Digital: Danka Hasanović
Strateški planer: Marija Stošić
Producent: Vladislav Prhal