Hvala vam, doktori

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

McCANN SLAVI SUPERHEROJE DANAŠNJICE

Teška vremena uvek stvaraju velike heroje, a to su gotovo uvek anonimni pojedinci koji se nesebično i hrabro žrtvuju za dobrobit drugih. U ovim teškim mesecima tokom borbe sa virusom COVID-19 to su bili žene i muškarci na prvim linijama fronta, u mantilima, zaštitnoj opremi, iza tesnih maski i naočara.

Ovi hrabri ljudi uspešno su stavljeni u prvi plan, a zahvalnost im je, između ostalog, ukazana velikom globalnom McCann kampanjom #supportthedoctors koja za cilj ima podizanje svesti ljudi o trenutnoj situaciji i značaju solidarnosti i pružanja podrške zdravstvenim radnicima koji svakodnevno rizikuju živote i bore se za sve nas. Inicijativa „HVALA VAM, DOKTORI“ uključila je brojne kreativce McCann-ovih agencija, koji su osmislili gotovo stotinu postera.

Jana Savić Rastovac, naš Executive Creative Director, vodila je ovaj projekat u našem regionu. Jana naglašava da u ovom, kao i bilo kom drugom vremenu, moć kreativnosti svakako leži u njenoj smislenosti, a smislenost kao takva – sada je najpotrebnija: „Uradili smo isto ono što smo svakoga dana radili i u „normalno” vreme – tražili najbolju ideju. Situacija u kojoj su mnoge pozicije u medijima bile slobodne inspirisala je inicijativu zahvalnosti i podrške doktorima koja se sprovodi u brojim zemljama jugoistočne Evrope. Mi smo joj se sa velikim entuzijazmom priključili i u našem regionu. Timovi iz Beograda, Zagreba, Tirane, Skoplja i Sarajeva dali su svoj doprinos ovoj jedinstvenoj izložbi. Svoje znanje, talenat, dizajn i misao stavili smo u službu nečega većeg i zbog toga smo veoma srećni. “

Svetska i domaća javnost oduševljeno je reagovala na naše rešenje, koje je na jednostavan način prikazalo lekare u ulozi superheroja. Naša kampanja obišla je ceo svet, a njeno idejno rešenje eksluzivno je objavljeno na specijalnim naslovnim stranicama magazina „Nedeljnik“:

“Fotografije medicinskog osoblja koje su se pojavile u medijima, u potpunosti su me ostavile bez reči. Tada sam shvatila težinu situacije, njihovu veličinu i hrabrost. Ideja se nekako sama nadovezala. Činjenica da smo dotakli srca velikog broja ljudi širom sveta, govori u prilog tome da smo u svojoj nameri i uspeli“, objašnjava Lidija Milovanović, Head of Art, koja je dizajnirala naslovnu stranu Nedeljnika.