McCANN SLAVI SUPERHEROJE DANAŠNJICE
Teška vremena uvek stvaraju velike heroje, a to su gotovo uvek anonimni pojedinci koji se nesebično i hrabro žrtvuju za dobrobit drugih. U ovim teškim mesecima tokom borbe sa virusom COVID-19 to su bili žene i muškarci na prvim linijama fronta, u mantilima, zaštitnoj opremi, iza tesnih maski i naočara.
Ovi hrabri ljudi uspešno su stavljeni u prvi plan, a zahvalnost im je, između ostalog, ukazana velikom globalnom McCann kampanjom #supportthedoctors koja za cilj ima podizanje svesti ljudi o trenutnoj situaciji i značaju solidarnosti i pružanja podrške zdravstvenim radnicima koji svakodnevno rizikuju živote i bore se za sve nas. Inicijativa „HVALA VAM, DOKTORI“ uključila je brojne kreativce McCann-ovih agencija, koji su osmislili gotovo stotinu postera.
Jana Savić Rastovac, naš Executive Creative Director, vodila je ovaj projekat u našem regionu. Jana naglašava da u ovom, kao i bilo kom drugom vremenu, moć kreativnosti svakako leži u njenoj smislenosti, a smislenost kao takva – sada je najpotrebnija: „Uradili smo isto ono što smo svakoga dana radili i u „normalno” vreme – tražili najbolju ideju. Situacija u kojoj su mnoge pozicije u medijima bile slobodne inspirisala je inicijativu zahvalnosti i podrške doktorima koja se sprovodi u brojim zemljama jugoistočne Evrope. Mi smo joj se sa velikim entuzijazmom priključili i u našem regionu. Timovi iz Beograda, Zagreba, Tirane, Skoplja i Sarajeva dali su svoj doprinos ovoj jedinstvenoj izložbi. Svoje znanje, talenat, dizajn i misao stavili smo u službu nečega većeg i zbog toga smo veoma srećni. “
Svetska i domaća javnost oduševljeno je reagovala na naše rešenje, koje je na jednostavan način prikazalo lekare u ulozi superheroja. Naša kampanja obišla je ceo svet, a njeno idejno rešenje eksluzivno je objavljeno na specijalnim naslovnim stranicama magazina „Nedeljnik“:
“Fotografije medicinskog osoblja koje su se pojavile u medijima, u potpunosti su me ostavile bez reči. Tada sam shvatila težinu situacije, njihovu veličinu i hrabrost. Ideja se nekako sama nadovezala. Činjenica da smo dotakli srca velikog broja ljudi širom sveta, govori u prilog tome da smo u svojoj nameri i uspeli“, objašnjava Lidija Milovanović, Head of Art, koja je dizajnirala naslovnu stranu Nedeljnika.