Ulice Beograda pretrpane su plakatima, tako da je potreban poseban trud da bi se privukla pažnja, pogotovo kada medijski budžet nije veliki. Mi smo odlučili da taj problem pretvorimo u prednost! Prilikom promocije novog programa vežbanja za lokalno predstavništvo poznate internacionalne fitnes franšize FitCurves, koristili smo metod ulične gerile. Stub za oglašavanje zadebljao od nalepljenih plakata isečen je u sredini, tako da je napravljen oblik koji predstavlja atraktivnu žensku figuru. Poruka „Get your curves in shape“ postavljena je na pojas stuba, naglašavajući novi, tanji oblik. Ova neobična intervencija na jednom od najstarijih sredstava oglašavanja izazvala je veliku pažnju medija uz minimalna ulaganja.
Tim:
Kreativci: Dubravka Petrović, Marija Milanković
Kreativni direktor: Vladimir Ćosić
Fotograf: Aleksandar Jakovljevic
New Business Manager: Miloš Stanković
BTL Producent: Dejan Ivanov, Vladislav Prhal, Marko Mihaljević