Kreativna agencija “McCann Beograd” koja posluje u okviru “I&F McCann Grupe” osvojila je 16 nagrada na tradicionalnoj svečanosti povodom Dana propagandista, koje Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) dodeljuje autorima najboljih kreativnih ostvarenja iz oblasti marketinga.
Među nagradama koje je agencija “McCann Beograd” osvojila, nalazi se i sedam zlatnih u kategorijama za najbolji TV spot, društveno odgovornu kampanju, kreiranje nove robne marke, najbolji događaj, kao i tri prve nagrade u kategoriji za najbolju integrisanu promotivnu kampanju. Digitalna kreativna agencija „MRM Worldwide“, takođe članica „I&F McCann Grupe“, pored tri nagrade za zajedničku kampanju “Kakav je osećaj biti slep”, osvojila je i srebrno priznanje za digitalnu kampanju „Tuborg Depeche Mode“.
“Agencija McCann Beograd u kontinuitetu je nagrađivana na svečanosti Udruženja za tržišne komunikacije Srbije, ali na naše veliko zadovoljstvo, ono što ovu godinu razlikuje, jeste raznovrsnost kategorija u kojima smo nagrađeni. Ujedno, ovo je i potvrda naše orijentacije prema integrisanom kreativnom proizvodu sa jedne, i inovacijama, sa druge strane. Pored aktivnosti koje su sastavni deo svakodnevnog rada na brendovima i saradnje sa klijentima, posvetili smo se inicijativama i projektima van standardnih okvira delovanja kroz saradnju sa ustanovama kulture – kroz događaje promotivnog, edukativnog i humanitarnog karaktera.”, izjavila je Olivera Perković, direktorka agencije “McCann Beograd” povodom osvojenih priznanja i iskoristila priliku da se zahvali svim partnerima na kvalitetnoj saradnji, sa željom da budu još aktivniji i uspešniji u sledećoj godini.
U kategoriji za najbolju integrisanu kampanju, kreativna agencija “McCann Beograd”, osvojila je tri zlatna priznanja za kampanje Raiffeisen banke “Keš krediti”, “Meganet” kompanije Telekom Srbija i “Pluća grada” MK Mountain Resort-a. U istoj kategoriji, bronzano priznanje dobila je kampanja ”McCann slobodnim stilom” urađena sa Ustanovom kulture “Parobrod”, dok je kampanja “Kakav je osećaj biti slep” realizovana zajedno sa agencijom “MRM Worldwide” za Udruženje slepih i slabovidih Srbije “Beli štap” dobila srebrno priznanje. Ova kampanja osvojila je zlatno priznanje u kategoriji za najbolji humanitarni događaj, kao i srebrno za kampanju kreiranu za direktnu komunikaciju. Nagrađene kampanje, “Pluća grada” i “Keš krediti” osvojile su i bronzu u kategoriji kreativne upotrebe medija, odnosno u kateforiji za najbolji PR kampanju, dok je kampanja “Meganet” nagrađena srebrnim priznanjem za print kampanju.
Bronzom u kategoriji za najbolji TV spot nagrađen je “Lav – Slava 2013” kompanije Carlsberg Srbija, dok je u istoj kategoriji zlatno priznanje dobila kampanja “Bezbednost u saobraćaju” kompanije Telekom Srbija. Ova kampanja nagrađena je i zlatnim priznanjem kao najbolja društveno odgovorna kampanja i srebrnim u kategoriji digitalnih kampanja.
U kategoriji za kreiranje nove robne marke, zlatom je nagrađena kampanja “McCann Parobrodiranje” koja kao plod saradnje između Ustanove kulture „Parobrod” i agencije “McCann Beograd” predstavlja svojevrsni medijski eksperiment u promovisanju advertajzinga kao neizostavnog dela popularne kulture u svetu.