SRB ENG

Održano još jedno McCann Parobrodiranje posvećeno studentima AKAUNT NIJE RAČUNOVOĐA

Agencija McCann Beograd u saradnji sa Ustanovom kulture Parobrod organizovala je još jedno McCann Parobrodiranje pod nazivom “Otvoren dan za studente”
Kako bi se konačno demistifikovalo zanimanje “akaunta” i budućim kolegama približio sistem rada u reklamnoj agenciji ovoga puta tema Otvorenog dana za studente   bila  je rad u poslovnom sektoru  agencije, odnosno  “Client service” odeljenju.  O svojim iskustvima u radu sa klijentima govorili su ono koji o tome najviše znaju – Maja Nadeždić i Đorđe Milidžan, direktori Client Service sektora agencije McCann Beograd. Maja i Đorđe imaju zavidno iskustvo od preko deceniju  rada sa najvećim svetskim i lokalnim klijentima kao što su The Coca-Cola Company, Carlsberg,  mt:s, Netsle, Carnex, L’Oreal, Raiffeisen Banka, Delhaize Srbija i mnogi drugi. 
 
 
U objašanjavanju studentima šta je posao akaunta i čime se bavi Client service odeljenje pomagali su im Jelena Lešević i Uroš Urošević. Iako mladi, oboje za sobom imaju  ozbiljno iskustvo vođenja velikih projekata kao što su aktuelni rebrending  kompanije Telekoma Srbija ili uspešna kampanja “Može” za Raiffeisen Banku. 
 
 “Drago mi je da svoje iskustvo akaunta u kreativnoj industriji  mogu da podelim sa studentima, dočaram sve strane svog posla koje me inspirišu i motivišu na dalje lično i profesionalno usavršavanje”  kaže Jelena Lešević, Account Director u agenciji McCann Beograd i dodaje: “Studiranje na fakultetu u cilju osposobljavanja za željenu profesiju svakako je važan korak u takozvanom pronalaženju sebe, definisanju onoga šta želimo da postanemo, i profesionalno i privatno. Ipak, dok zaista ne “osetimo”  u pravom smislu te reči šta  profesija akaunta znači, dok nas ne “bace u vatru”, imamo maglovitu predstavu u čemu će se naš svakodnevni posao sastojati. Iskustvo rađa autentičnu strast  da budemo bolji nego sto smo juče bili, da učimo više, da želimo dalje.”
 
 
Njen kolega Uroš Urošević, takođe Account Director, ističe da je učešće u stvaranju brendova, motivisanje kreativaca da smišljaju nove ideje, ubeđivanje klijenata da te ideje ugledaju svetlost dana ono što čini posao akaunta. „Konstantna težnja da tržištu ponudimo nešto novo i drugačije čini naš posao zanimljivim i dinamičnim. To nije jednostavno, ali je jako uzbudljivo! Prilika da to iskustvo preneseš na mlade ljude, takođe nije jednostavno,  ali je u svakako uzbudljivo. Ohrabruje činjenica da postoji puno mladih ljudi koji razumeju važnost komunikacije za brandove i da obraćaju pažnju na svaki segment u pripremi komunikacije. Za mene je to znak da će advertising industrija u Srbiji imati još bolju generaciju stvaralaca” zaključuje Uroš.
 
 
Studentima je prvo održano zanimljivo predavanje, a zatim su imali priliku da se praktično oprobaju u radionicama. 
 
''Učešće u radionicima  je bila odlična prilika da naučimo i praktično pokažemo na koji način razmišljamo i kako rezonujemo određene stvari u realnom poslovnom okruženju. Konkretno, naučila sam da prezentacija određene situacije nije stvar znanja, već stvar stanja.'' kaže Bojana Andrić, apsolvent na smeru Trgovinski menadžment i marketing Ekonomskog fakuteta u Beogradu i dodaje da je za nju postojanje ovakve manifestacije šansa da svoje stečeno fakultetsko znanje primeni u praksi.  Sa Bojanom se slaže kolega Uroš Krljić, student četvrte godine Fakulteta za poslovne studije Megatrend Univerziteta: „Danas kada je dinamika života veoma brza, kada je teško naći vremena, što zbog učenja, što zbog posla,  predavači iz McCann-a su nam dali veoma vredne savete.”
 
 
Studenti fakulteta  na kojima se izučavaju se komunikacione delatnosti  mogli su da se prijave za već tradicionalni trening program u agenciji McCann Bograd. Tokom jeseni planira se još jedan Otvoreni dan, koji će ovoga puta biti posvećen studentima umetničkih škola koji svoju karijeru vide u kreativnim zanimanjima advertajzing industrije.