SRB ENG

Agencija McCann Beograd uspešno osmislila nastavak čuvene kampanje za Raiffeisen banku

Stvarno „Može“
Posle velikog uspeha i nagrade za najbolju kampanju u 2013. godini na Smotri kreativnog stvaralaštva „Snaga kreativnosti“, kampanja „Može“, koju je za Raiffeisen banku kreativno osmislila i realizovala agencija McCann Beograd, dobila je svoj nastavak. Retke su kampanje koje ostvare veliki uspeh u javnosti i dobiju svoj jednako uspešan nastavak, jer je veliki izazov osmisliti nova kreativna rešenja na istoj platformi. Zbog toga je pred kreativnim timom agencije McCann Beograd bio težak zadatak, posebno jer je dosadašnja kampanja „Može“ pored rasta svih ključnih parametara i poslovnih rezultata Raiffeisen banke, svojim efektnim sloganom prodrla u sve aspekte svakodnevnog života, te svako izgovaranje reči „može” neminovno izaziva asocijaciju na Raiffeisen banku.  
 
 
„Nova kаmpanja sloganom prati prethodne, ali unosi i jednu važnu novinu - izmešta „može“ iz očekivanog vezivanja za benefite koje nude proizvodi banke, uvodeći ga u stvarni život aktera, inače popularnih glumaca Ane Sofrenović, Jelene Gavrilović i Dragana Mićanovića, koji su osvojili simpatije ne samo naših klijenata, već i najšire publike. Kroz njihova tri testemonijala uspeli smo da koncept „može“ učinimo životnim, toplijim i time, verujemo, obezbedili njegovo trajanje i sposobnost asocijativnog vezivanja za Raiffeisen banku i u narednom periodu”, izjavila je Katarina Gaborović, direktorka Odeljenja za marketing i odnose sa javnošću Raiffeisen banke.
 
 
 
 
Kampanja ,,Može” postala je pravi kulturni fenomen u vidu spontanog virala na društvenim mrežama. Posle dijaloga iz spotova koji su često citirani u svakodnevnom životu i meme-sličica koje su preplavile internet, a u kojima se junakinja reklame našla u raznim zabavnim i neočekivanim situacijama, i nastavak kampanje je vrlo brzo dobio svoj odjek u javnosti. Tako se pojavio novi „Može“ meme, ovoga puta sa SMS brojem za pomoć poplavama ugroženom stanovništvu. Reklame su inspirisale i ilustratora Marka Somborca, pa se „Može“ situacija pojavila i u jednom od njegovih popularnih satiričnih stripova.
 
„Uvek je teško raditi nastavak kampanje koja je ostvarila veliki uspeh. Glavni cilj nam je bio da smislimo kreativna rešenja koja ostaju na istoj platformi, a koja su sa druge strane dovoljno sveža i nova, kako ne bi došlo do zasićenja i razočarenja publike zbog ponavljanja. Svesni da je kampanja “Može” imala veliki odjek i da je, pogotovo u slučaju glumice Jelene Gavrilović, uticala i na ličnu popularnost aktera, poigrali smo se odnosima glumaca i njihovih likova u produžetku kampanje”, izjavio je Bojan Babić, copywriter u agenciji McCann Beograd.
 
 
Pored serije od tri nova spota za produžetak kampanje „Može“, agencija McCann Beograd osmislila je i rešenja za seriju print oglasa, kao i baner kampanju.
 
Tri nova spota urađena za nastavak kampanje Raiffeisen banke „Može”.